خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اوگاندا، موزامبیک و زیمباوه در سرعت اینترنت از ما جلوترند!

در اینترنت موبایل ، امارات متحده عربی با میانه سرعت ۳۲۴.۹۲ مگابیت برثانیه در جایگاه نخست قرار دارد. پس از آن به ترتیب قطر، کویت و چین در رده‌های دوم، سوم و چهارم قرار دارند.طبق گزارش اخیر اسپید تست از سرعت اینترنت موبایل و ثابت کشور‌ها در نوامبر ۲۰۲۳ میلادی، میانه سرعت اینترنت موبایل ایران ۳۱.۸۲ و میانه سرعت اینترنت ثابت کشور ۱۲.۷۶ مگابیت برثانیه بوده است. در این ماه هرچند ایران در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل همچنان رده ۷۵ است. اوگاندا در رده ۶۹ و زیمبابوه در رتبه ۷۴ قرار دارند. به گزارش مهر؛ جدیدترین گزارش اسپید تست نشان می‌دهد میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان در یازدهمین ماه ۲۰۲۳ میلادی (نوامبر) به ترتیب ۴۸.۶۱ و ۹۰.۲۱ مگابیت برثانیه بوده است. 

رده بندی جدید سرعت اینترنت 

 همچنین این گزارش حاکی از آن است که در نوامبر ۲۰۲۳ میلادی میانه سرعت اینترنت موبایل ایران ۳۱.۸۲ و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۲.۷۶ مگابیت برثانیه بوده است. در این ماه هرچند جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل نسبت به ماه قبل تغییری نکرده و همچنان رده ۷۵ است، اما در رده بندی میانه سرعت اینترنت ثابت، ایران یک پله سقوط کرده و در رده ۱۵۴ قرار دارد. 

جایگاه ثابت ایران در رده بندی سرعت اینترنت موبایل

این درحالی است که در ماه گذشته میلادی (اکتبر) میانه سرعت اینترنت موبایل ایران ۳۱.۶۶ و میانه اینترنت ثابت کشور ۱۳.۰۳ مگابیت برثانیه بوده است. همچنین در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل جایگاه ایران بدون تغییر نسبت به ماه قبل رده ۷۵ بود. جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت نیز نسبت به ماه قبل تغییری نکرده و در رده ۱۵۳ قرار داشت. 

رده بندی جدید سرعت اینترنت 

امارات و قطر پیشتار پرسرعت ترین های اینترنت موبایل

در رده بندی اسپید تست از کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در نوامبر ۲۰۲۳، جایگاه ۴ کشور نخست فهرست نسبت به ماه قبل هیچ تغییری نکرده است. به این ترتیب امارات متحده عربی با میانه سرعت ۳۲۴.۹۲ مگابیت برثانیه در جایگاه نخست قرار دارد. پس از آن به ترتیب قطر (۲۴۳.۹۵ مگابیت برثانیه)، کویت (۱۸۹.۱۱ مگابیت برثانیه) و چین (۱۶۱.۵۶ مگابیت برثانیه) در رده‌های دوم، سوم و چهارم قرار دارند. 

رده بندی جدید سرعت اینترنت 

 در رده‌های پنجم و ششم به ترتیب نروژ (۱۵۳.۱۸ مگابیت برثانیه) و دانمارک (۱۴۷.۰۳ مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه نروژ در این رده بندی نسبت به ماه اکتبر یک پله و دانمارک ۲ پله رشد کرده است. در رده‌های هفتم و هشتم نیز به ترتیب ماکائو با میانه سرعت ۱۳۶.۴۲ مگابیت برثانیه و کره جنوبی با سرعت ۱۳۶.۴۰ مگابیت برثانیه قرار دارند. جایگاه هریک از این کشور در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل یک پله سقوط کرده است. در رده‌های نهم و دهم فهرست پرسرعت های اینترنت موبایل جهان به ترتیب ایسلند (۱۳۳.۷۸ مگابیت برثانیه) و هلند (۱۲۲.۹۴ مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه هر یک از این کشورها در رده بندی نیز یک پله صعود کرده است. 

صعود ۸ پله‌ای موناکو در رده بندی پرسرعت ترین های اینترنت ثابت

در بخش اینترنت ثابت، گزارش نوامبر ۲۰۲۳ اسپید تست نشان می‌دهد جایگاه ۳ کشور نخست فهرست به ماه قبل تغییری نکرده است. در رده اول سنگاپور با میانه سرعت ۲۶۳.۵۱ مگابیت برثانیه قرار دارد. در رده‌های دوم و سوم نیز مانند اکتبر به ترتیب هنگ کنگ (۲۵۹.۰۲ مگابیت برثانیه) و شیلی (۲۴۹.۸۲ مگابیت برثانیه) قرار دارند. 

رده بندی جدید سرعت اینترنت 

 در رده‌های چهارم و پنجم به ترتیب چین (۲۴۸.۹۲ مگابیت برثانیه) و موناک و(۲۴۷.۳۷ مگابیت برثانیه) قرار گرفته اند. جایگاه چین در این فهرست یک پله و موناکو ۸ پله صعود کرده است. امارات متحده عربی با ۲ پله سقوط و میانه سرعت اینترنت ثابت ۲۳۹.۴۰ مگابیت برثانیه در رده ششم قرار دارد. در رده هفتم نیز ایسلند با ۲ پله صعود و میانه سرعت ۲۲۶.۰۵ مگابیت برثانیه قرار دارد. در رده‌های هشتم تا دهم به ترتیب آمریکا (۲۱۹.۷۱ مگابیت برثانیه)، تایلند (۲۱۶.۲۶ مگابیت برثانیه) و دانمارک (۲۰۹.۵۲ مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه این کشورها در مقایسه با رده بندی اکتبر ۲۰۲۳ میلادی به ترتیب آمریکا یک پله، تایلند ۳ پله، و دانمارک ۲ پله سقوط کرده است. 

رده بندی جدید سرعت اینترنت 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا