خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرشید اسماعیلی رباط داد ؛ تلاش احتمالی فولاد برای جذب رضاوند

فرشید اسماعیلی رباط داد تا عملا یکی از خریدهای پرسروصدای نکونام برای فولاد دست کم نیمی از فصل را از دست بدهد و آرش رضاوند تبدیل به نیاز ضروری اهوازی ها شود.

به گزارش انصاف ورزشی، فرشید اسماعیلی هافبک بیست و هشت ساله هرمزگانی که در سن پایین و با نظر پرویز مظلومی از فجر شهید سپاسی به استقلال ملحق شد، در طی ۶ فصل روزهای پرفراز و نشیبی را در استقلال گذراند؛ اما سرانجام فصل پیش از استقلال جدا شد و به فوتبال قطر رفت و حالا پس از یک فصل نسبتا موفق در قطر به فوتبال ایران بازگشت تا زیرنظر جواد نکونام در فولاد خوزستان توپ بزند.

اما فرشید خیلی زود و در دیدار تدارکاتی پیش فصل فولاد برابر الشحانیه با پارگی رباط صلیبی زانو مواجه شده است، اتفاقی که هم برنامه های نکونام را برهم میریزد و هم احتمالا بخش زیادی از فصل یا شاید تمام فصل را از فرشید اسماعیلی بگیرد.

حالا و در چنین شرایطی باشگاه فولاد خوزستان بیش از پیش به خرید آرش رضاوند بازیکن قرضی خود در فصل پیش نیاز دارد؛ اما نکته اینجاست که گویا با وجود علاقه زیاد فولاد به این انتقال و میل آرش رضاوند، ریکاردو ساپینتو حسابی از بازی آرش خوشش آمده و به هیچ عنوان راضی به خروج وی از لیست استقلال نخواهد بود.

باید دید برنامه فولاد پس از مصدومیت فرشید برای پر کردن این خلا همچنان اصرار بر خرید رضاوند خواهد بود یا نکونام فکر دیگری به حال تیمش خواهد کرد.

فرشید اسماعیلی رباط داد ؛ تلاش احتمالی فولاد برای جذب رضاوند
فرشید اسماعیلی رباط داد ؛ تلاش احتمالی فولاد برای جذب رضاوند

البته گفتنی است باشگاه فولاد هنوز این خبر را رسما تایید نکرده است اما مصدومیت شدید اسماعیلی از ناحیه زانوی پا قطعی است و به احتمال بسیار بسیار بالا نام فرشید اسماعیلی حتی از لیست نیم فصل تیم اهوازی خط خواهد خورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا