خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موتور هجمه به دولت می‌ایستد!

به گزارش انصاف نیوز، مطهره شفیعی در آرمان نوشت:

مشخص نیست که موتور هجمه به دولت با چه سرعتی می‌چرخد که حتی یک روز هم از حرکت باز نمی‌ماند. دست مریزادی باید به چرخانندگان این موتور گفت که تلاش خود را هر روز بیشتر از قبل می‌کنند گویی مسابقه‌ای درحال اجراست که آنها درصدد گرفتن جام قهرمانی هستند. حتی هشدارهای سردار فیروزآبادی در جایگاه ریاست کل نیروهای مسلح هم برای آنها حجت نبود و تذکر هیات نظارت بر مطبوعات را جدی نگرفتند.
مخالفان آن روز و مخالفان این روز
روزی که گفته شد دولت را هر 9 روز با یک مشکل مواجه می‌کنند را باید زمانی دانست که موتور هجمه‌ها با سرعت پایین‌تری می‌چرخید که شاید دلیلش شکیت ناطق‌نوری به‌عنوان کاندیدای جریان راست آن زمان و اصولگرای امروز بود. در آن روزها مشکل آنها شکست کاندیدای واحد آنها در انتخابات ریاست‌جمهوری هفتم بود و با تبریک شیخ نور به خاتمی تا حد زیادی از خشم شکست خوردگان کاسته شد؛ مهم‌تر از این موارد شناسنامه‌داربودن مخالفان دولت در آن زمان است یعنی مشخص بود چه کسانی از چه بخشی به مخالفت با دولت و سنگ‌اندازی برای پاستورنشینانی که شعار اصلاحات داشتند، مشغول بودند. خواسته و هدف آنها هم کاملا عیان بود و مخالفان دولت با نوشتن انتقادات خود روی مقوا و بالا نگه داشتن آنها به دولت نشان می‌دادند از چه موضوعی گله دارند هر چند اتفاقات ناگواری در زمان فعالیت آن دولت رخ داد که اشاره به آنها در این گزارش نیاز نیست.
آنچه امروز می‌کنند!
مخالفان دولت اعتدال دارای تفاوت‌هایی با مخالفان دولتی هستند که 2 خرداد 76 به پیروزی رسید. عمده‌ترین تفاوت آنها همانطور که رئیس‌جمهور عنوان کرد بی‌شناسنامه بودن آنهاست. اکنون دیگر یک جریان اصولگرا در کشور فعال نیست و برخی به نام اصولگرا با عملکرد خود چنان آتشی می‌افروزند که اردوگاه جریان اصولگرایی را هم می‌سوزاند. دور نیست زمانی که برخی سران جریان اصولگرایی در پشت حسن روحانی قرار گرفتند و برای پیروزی او تلاش کردند اما امروز برخی بدون شناسنامه‌ها به بزرگان اردوگاه خود کم‌توجهی می‌کنند و مشخص است رهبری این جریان اقلیت از داخل مرکز فرماندهی اردوگاه اصولگرایی نیست؛ محلی که سال 84 با چهره شناخته شده فرمان داد برای پیروزی محمود احمدی‌نژاد باید تلاش کرد و پس از انتقادات فراوان به عملکرد آن دولت چهره خود را پوشانده و در قامت رهبران نقاب‌دار به اقلیتی که گرد آنها جمع شده‌اند دستور هجمه به اعتدال را دادند. این اقلیت امروز برگزاری تجمع در مخالفت با سیاست‌های دولت را در دستور کار خود قرار داده و با شعار دلواپسی هر آنچه ناشی از شکست 24 خرداد است بیرون بریزند تا شاید با تخریب دولت اعتدال دردهای آنها کمی التیام یابد. برگزاری تجمع تنها اقدام آنها نیست. رسانه‌های این طیف که بعضا برخی نمایندگان مجلس رهبری آنها را برعهده دارد با انتشار اخبار دروغ سعی در منحرف کردن افکار عمومی از دستاوردهای دولت را دارند چنانکه سایت جهان‌نیوز با انتشار خبر دروغ احضار مسئولان دولت یازدهم به‌نوعی به زمینه‌سازی می‌پردازند و این توقع را در ذهن اقلیتی همسو با خود ایجاد می‌کند که باید با مسئولان دولت برخورد شود؛ آیا آنها فراموش کرده‌اند که در دولت قبل چه موضوعاتی سبب نارضایتی دلسوزان واقعی انقلاب می‌شد و آنها در کنج خانه‌های خود سکوت کرده بودند؟
دلسوزان نگران دلواپسان
اگر آنها دلواپس هستند برخی هم در سوی دیگر میدان دلسوزان هستند که نسبت به آنها کم‌توجهی می‌شود. اگر امروز مسئولان کشور از لزوم بازگشت به آرمان‌های امام خمینی و انقلاب سخن می‌گویند پاداش آنها نه خبر دروغ احضار بلکه توجه ویژه به این دلسوزی‌هاست؛ دلسوزان امروز بهتر از هر قشری می‌دانند و درک می‌کنند آنچه سبب شده تا برخی با دروغ و غوغاسالاری در مسیر رسیدن به اهداف غیرمنطقی خود هستند، همین دور شدن از اهداف انقلاب و آرمان‌های امام خمینی است. یادگار امام(ره) که امروز مسئولیت حفظ آثار بنیانگذار انقلاب اسلامی را برعهده دارد شاید بیشتر از همه متوجه انحراف از این آرمان‌ها شده است چنانکه می‌گوید: «یکی از مهم‌ترین نشانه‌های بی‌اخلاقی، دروغ است که در جامعه ما رایج است. تهمت دیگر عنصر بداخلاقی است که متاسفانه در جامعه ما رواج دارد» رئیس‌جمهور هم بارها نسبت به رواج دروغ در جامعه هشدار داده و گفته است که «اگر بنا باشد با بداخلاقی‌ها، دروغ‌ها و تهمت‌ها به‌هم رحم نکنیم، به‌طور قطع خدا هم به ما رحم نخواهد کرد. اگر با یکدیگر درگیر شویم و هرکس تریبون یا رسانه‌ای در اختیارش باشد و این جناح علیه آن جناح بداخلاقی و تهمت روا دارد و اخلاق و فرهنگ حاکم نباشد، هیچ‌وقت به ثبات دست نخواهیم یافت».
هجمه چه سودی دارد؟
اکنون تا حدودی اعضای اتاق تخریب دولت مشخص شده‌اند. رسانه‌هایی که در اجراکننده دستورات اتاق فکر تخریب هستند، هر روز به عیبجویی از عملکرد دولت به‌ویژه در بخش مذاکرات هسته‌ای مشغول هستند؛ میزان این هجمه‌ها به حدی است که محمدرضا باهنر در جایگاه نایب‌رئیسی مجلس چند روز قبل گفته بود که «آرزوی برخی نمایندگان شکست کامل مذاکرات هسته‌ای است»، حالا تعدادی از این برخی نمایندگان که در مجلس سکوت پیشه می‌کنند به رسانه‌های خود دستور انتشار اخباری را می‌دهند تا خوراک برخی روزنامه‌های همسو با خودشان شود. اما این افراد که درنظر دارند در انتخابات مجلس دهم حضور داشته باشند چرا چهره خود را پنهان می‌کنند؟ آیا این اقدام هدفی جز منحرف‌کردن تصمیم مردم برای آن انتخابات دارد که اگر چنین باشد به‌مثابه آب در‌هاون کوبیدن است چون مردم بسیار آگاه‌تر از آن هستند که بخواهند فریب این پنهان شدن را بخورند که نمونه آن مقایسه اتفاقات بروجرد و استقبال خمین است. آنها در بروجرد سعی کردند با القای فضای ناامن برای سخنرانی سیدحسن خمینی سخنرانی او را لغو کنند و بعد اینچنین القا کنند که مردم استقبالی از این حضور نمی‌کردند اما استقبال گسترده به فاصله یک هفته بعد نشان داد که سیدحسن خمینی و تمام مسئولان خط امامی در قلب ملت جای دارند و آنها اسیر صحنه‌سازی‌های مغرضانه نخواهند شد!
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا