خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور سردار نجات در همایش حافظان امنیت تهران

سردار نجات، جانشنین قرارگاه ثارالله تهران با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرتمندتر از همیشه است، گفت: دشمن هدفش از تحریم قرار دادن مردم در برابر نظام است و با عملیات روانی، ایجاد بی اعتمادی و نا امیدی به دنبال گسترش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش فارس سردار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله تهران در همایش حافظان امنیت که ظهر امروز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، با برشمردن پیشرفت‌های علمی و نظامی جمهوری اسلامی در دهه‌های اخیر اظهار کرد: ما توانستیم با موشک‌های دوربرد خود مواضع داعش را در دوردست مورد هدف قرار دهیم و نظم نوین جهانی که مورد نظر کدخدا بود را از بین برده‌ایم.

وی ادامه داد: یک مقام ارشد روس چندی پیش اذعان کرد بعد از جنگ جهانی دوم، جمهوری اسلامی ایران معادلات نظامی جهان را عوض کرده است چرا که تاکنون کسی جرأت حمله به پادگان‌های آمریکایی را نداشت.

جانشین قرارگاه ثارالله بیان کرد: استقلال و اعتماد به نفس امروز و این قدرتی که امروز از آمریکا و ابرقدرت‌ها ترس ندارد حاصل برکت نظام جمهوری اسلامی است و اگر این محصول را تحلیل کنیم عامل همه دشمنی‌های استکبار را هم متوجه می‌شویم.

سردار نجات با بیان اینکه جمهوری اسلامی می‌خواهد ابرقدرت‌ها نتوانند ظلم‌شان را به مردم دنیا تحمیل کنند، افزود: در طول ۴۰ سال اخیر در همه میدان‌ها در برابر استکبار پیروز بوده‌ایم و این به برکت جوان‌های انقلابی و رهبری فرزانه نظام است که مقابل همه دشمن‌ها ایستاده‌ایم.

وی در پایان انقلاب اسلامی را در حال حاضر آب دیده و قدرتمندتر از همیشه خواند و ابراز کرد: امروز هدف تحریم دشمن، قرار دادن مردم در برابر نظام است و با عملیات روانی، ایجاد بی اعتمادی و نا امیدی به دنبال گسترش آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا