خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شوخی غیراخلاقی» سردار آزمون و هم‌تیمی‌اش در رختکن

خبرگزاری مهر نوشت: «تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ این هفته موفق شد با غلبه بر تیم کراسنودار روسیه به عنوان قهرمانی لیگ فوتبال این کشور برسد. سردار آزمون که دو گل از این مسابقه را به ثمر رساند، برای دومین بار پیاپی قهرمانی با تیم زنیت را تجربه کرد.

البته انتشار یک ویدئو ناخواسته از آزمون بعد از پایان بازی در داخل رختکن و هنگام برپایی جشن قهرمانی، باعث شد سر و صدای زیادی در روسیه ایجاد شود و این حرکت بازتاب فراوانی داشت. آزمون در حالی مشغول شادمانی بود که «آرتم جیوبا» دیگر مهاجم زنیت در حین جشن و خوشحالی حرکت غیر اخلاقی را با آزمون انجام داد.

مدیر باشگاه زنیت: رختکن جای اخلاق گرایانِ خسته کننده نیست!

«الکساندر مدودوف» مدیر باشگاه زنیت از جمله کسانی بود که اولین واکنش‌های رسمی را به حرکت آزمون و زوبا داشت. وی گفت: اینجا رختکن تیمی است که قهرمان شده است. بی پروایی و هیجان در این فضا حکمرانی می‌کند. بازیکنان مدام همدیگر را اذیت می‌کنند و حرکات هیجان انگیز انجام می‌دهند. اینجا جایی برای اخلاق گرایان خسته کننده و نگهبانان نجابت نیست!

عضو دومای روسیه: علاقه‌ای به جاسوسی از رختکن‌ها ندارم

«ویتالی میلونوف» معاون ایالتی دوماً هم در واکنش به شباهت حرکت آزمون و زوبا به حرکات همجنسگرایان گفت: من به عنوان یک مرد عادی، علاقه‌ای به جاسوسی از رختکن‌ها ندارم. اگر این موضوع درباره جشن گرفتن تیم هاکی ژوکر بود درباره آن اظهار نظر می‌کردم چون من این باشگاه و هاکی را دوست دارم.

رشید مظاهری: حرکت آزمون و زوبا شوخی بود

اما عجیب‌ترین واکنش به این حرکات را رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم تراکتورسازی داشته است. مظاهری که مشخص نیست چطور با سایت «metaratings» روسیه مصاحبه کرده است، در این ارتباط گفت: این حرکت فقط یک شوخی است. مردم ایران به خوبی می‌دانند که آزمون و زوبا با هم شوخی می‌کردند.

مظاهری ادامه داد: آنها از قهرمانی زنیت خوشحال بودند و تصمیم گرفتند با شوخی، جشن بگیرند. ایرانی‌ها عاشق سردار هستند.

دروازه‌بان تیم ملی ایران تاکید کرد: مردم ایران می‌فهمند که این حرکت صرفاً یک شوخی بوده است. فکر می‌کنم که هیچ مجازاتی برای آزمون وجود نخواهد داشت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بله شوخی بود و مسلماً جدّی نبود! ولی از آن دست شوخیهایی بود که فاتحة مَعَ الصَّلوات.

  2. سلام اخلاق گرایان اصلا خسته کننده نیستند الحمدلله و اگر این مطلب درست باشد واقعا برای بی پروایان و بی دین ها که این کار ها را انجام می دهند متاسفم .
    وای بر مردم آخرالزمان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا