خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای عجیب ناپدید شدن نایا ریورا و فرزند خردسالش

همشهری‌آنلاین نوشت: پلیس کالیفرنیا در جستجوی نایا ریورا، بازیگر و خواننده ۳۳ ساله آمریکایی همراه پسر خردسالش برای قایق‌سواری به دریاچه پیرو رفته بود و هنوز خبری از او نیست.

ریورا روز چهارشنبه یک قایق اجاره کرد و همراه پسرش به دریاچه‌ای رفت که در جنوب ایالت کالیفرنیا، ۹۰ کیلومتری شمال غربی مرکز شهر لس‌آنجلس واقع شده است. پلیس دریاچه پیرو چند ساعت بعد پسر ریورا را در حالی که جلیقه نجات پوشیده بود تنها در قایق پیدا کرد اما از ستاره سریال «گلی» تنها یک کارت شناسایی در قایق باقی مانده بود.

برخی معتقدند ممکن است ریورا به دریاچه افتاده و غرق شده باشد. نیروهای پلیس کالیفرنیا عصر چهارشنبه با یک قایق و یک فروند بالگرد در دریاچه گشت زدند تا بلکه نشانی از بازیگر آمریکایی پیدا کنند اما به تاریکی شب خوردند و قرار شد جستجوها صبح پنجشنبه به وقت محلی از سر گرفته شود.

نایا ریورا بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ در کمدی موزیکال «گلی» به نقش سانتانا ظاهر شد. او در مجموع در ۱۱۳ قسمت از این سریال بازی کرد و همان زمان با مارک سالینگ، همبازی خود قرار ازدواج گذاشت اما سالینگ در ۲۰۱۸ پس از متهم شدن در یک پرونده فساد اخلاقی خودش را کشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا