خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم اتلتیکومادرید و پاری سن ژرمن حریفان خود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شناختند.

به گزارش ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز (جمعه) قرعه کشی شد. تنها صعود تیم های اتلتیکومادرید، پاری سن ژرمن، لایپزیگ و آتالانتا مشخص شده است و چهار تیم دیگر پس از برگزاری بازی های باقی مانده یک هشتم نهایی به این مرحله راه  پیدا خواهند کرد. دیدار برگشت تیم های بارسلونا-ناپولی، منچسترسیتی-رئال مادرید، یوونتوس- لیون و بایرن مونیخ-چلسی به دلیل بحران کرونا برگزار نشد.

در مرحله یک چهارم نهایی که در روزهای دوازدهم تا پانزدهم آگوست (۲۲تا ۲۵ مرداد) برگزار خواهد شد اتلتیکو به مصاف لایپزیگ می رود، برنده دیدار سیتی و رئال مادرید مقابل برنده بازی لیون و یوونتوس قرار خواهد گرفت، همچنین برنده بازی بارسا و ناپولی به مصاف برنده دیدار بایرن و چلسی می رود و پاری سن ژرمن برابر آتالانتا قرار خواهد گرفت.

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی نخست و بازی سوم با هم روبرو خواهند شد و برنده بازی دوم و چهارم به مصاف هم می روند.

دیدارهای باقی مانده یک هشتم نهایی روزهای هفتم و هشتم آگوست (۱۷ و ۱۸ مرداد) انجام می‌شوند. بر اساس اعلام یوفا میزبان ها در ورزشگاه خود بازی برگشت را انجام خواهند داد. سپس تیم های صعود کننده به همراه اتلتیکو، PSG، لایپزیگ و آتالانتا در لیسبون مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می کنند. بازی ها تا فینال به صورت تک بازی خواهد بود و در ساعت ۲۳:۳۰ پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا