خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح ایران خودرو درباره قیمت 206 و سمند

ایران خودرو اعلام کرد که دو محصول پژ‍و 206 و سمند گران نشده است.

به گزارش خبرآنلاين، گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد، علیرغم ابلاغ افزایش قیمت دو محصول پژو ۲۰۶ و سمند به نمایندگی های فروش طبق مجوز شورای رقابت ولی هنوز محصولات ایران خودرو افزایش قیمتی نداشته است.

براساس اين گزارش، باوجود اینکه برخی رسانه ها امروز -جمعه- از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو خبر داده اند، اما این شرکت هیچ افزایش قیمتی در محصولات خود نداشته است و جدولی که در کانال تلگرامی یکی از خبرگزاری ها منتشر شده، توضیحاتی در ذیل خود دارد که متاسفانه از خبر حذف شده است.

در توضیحات این جدول آمده است که قیمت های مشخص شده برای محصولات پژو 206 و سمند فعلاً اجرا نمی شود و زمان اجرای آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
بنابر اعلام ایران خوردو، قیمت درج شده در جدول قیمت محصولات ایران خودرو برای دو محصول پژو 206 و سمند براساس مجوز شورای رقابت در خردادماه سال جاری تعیین و از مردادماه در سایت فروش درج شده، اما ایران خودرو این افزایش قیمت را تاکنون اعمال نکرده و محصولات با قیمت قبلی عرضه می شوند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ايران خودرو ، تو و اون مثلا” رقيب بي انصافت، شرمتان نميشود!؟ خجالت نمي کشيد؟ فرغون هاي عهد دقيانوس کشورهاي ديگر را که به موزه سپرده شده اند، به قيمت خودروهاي درجه خيلي خوب آلماني و آمريکائي به ملت مي اندازيد و هنوز هم داريد منت سر مردم ميگذاريد که قيمت هاي فرغون هايتان افزايش داشته اما فعلا” اجرا نمي کنيم!؟ من عجب سئوالي مي پرسم ، شما شرم را خورده و حيا را قي کرده ايد! اميدوارم آه مردم ايران بزودي زود، دامن شما را بگيرد و انتقام سختي پس بدهيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا