خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدخاتمی: درباره ژنو در تلویزیون مناظره شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران به دنبال سلاح اتمی نیست، گفت: چرا امریکا و اسرائیل ده‌ها کلاهک و بمب اتمی در اختیار دارند؟ کدام منطق می‌گوید امریکا می‌تواند ده‌ها بمب اتمی در اختیار داشته باشد؟ و آن را علیه مردم یک کشور دیگر مورد استفاده قرار دهد و بعد مدعی حقوق بشر شود. ما به این دلیل حقوق بشر امریکایی را قبول نداریم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در نشست بصیرتی فجر انقلاب که توسط سپاه محمد رسول الله (ص) در حسینیه مهدیه تهران برگزارشد با بیان اینکه اعتدال شعار قرآن است، گفت: هم اینک شاهد آن هستیم که برخی از افراد با شعار اعتدال که بسیار زیباست تلاش می‌کنند به فتنه گران میدان داده و آن‌ها را وارد کابینه کنند که این مسئله هیچ ارتباطی با اعتدال ندارد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه کسانی که امروز دم از اعتدال می‌زنند در مجلس ششم دست به اعتصاب زدند، خاطر نشان کرد: آن‌ها‌‌ همان زمان به آمریکا وصل شدند و بسیجیان را خشونت طلب معرفی می‌کردند و امر به معروف و نهی از منکر را مذموم می‌دانستند. امیدواریم این دولت با درنظر گرفتن این مسائل، اعتدال را به معنای واقعی ارائه کند.
وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور گفت: کدام منطق اعتدال این اجازه را می‌دهد که منتقدان توافق ژنو را بی‌سواد بنامیم و از صدا و سیما می‌خواهم تا فرصتی را فراهم کند تا موافقان و مخالفان توافق ژنو با یکدیگر گفتگو کنند.
خاتمی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا با استفاده از حربه‌های مختلف به نظام اسلامی خدشه وارد کند، ابراز داشت: دشمن تلاش می‌کند تا با هدف قرار دادن هویت ایرانی، ولایت فقیه رامورد هجمه قرار دهد چرا که می‌داند انقلاب اسلامی به معنای قطع دست استکبار و صهیونیزیم از منطقه است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: علت دشمنی آمریکا و استکبار با ملت ایران در چهار موضوع خلاصه شده است که وجود رهبری هوشمند، مردمی ولایت پذیر، نیروهای نظامی مقتدر و دانشمندانی توانمند است و از این رو از سال‌های گذشته تلاش کرده با اعمال تحریم‌ها، جنگ نظامی و رسانه‌ای این ارکان را از بین ببرد.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران رهبری هوشیار و دشمن‌شناس دارد، تاکید کرد: در فتنه ۸۸ دشمن رهبری را هدف قرار داد و البته مردم در ۹دی، حماسه‌ای ماندگار را رقم زدند.
عضو مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه مردم با همه سختی‌ها از اهداف و ارزش‌های انقلاب دست نمی‌کشند، به توزیع سبد کالایی توسط دولت اشاره کرد و بیان داشت: عده‌ای تلاش کردند کمیته امداد درست کنند و مردم را در صف‌های طولانی قرار دهند تا کرامت این ملت را زیر سئوال ببرند ولی این مردم از انقلاب دست نمی‌کشند و به انقلاب علاقمندند.
خاتمی اظهار داشت: نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی ما امروز از موهبات نظام جمهوری اسلامی هستند و به دلیل وجود فرماندهی هوشمند امروز در بهترین شرایط قرار دارند به گونه‌ای که اگر دشمن بخواهد به ایران دست درازی کند در‌‌ همان لحظه نیز اسرائیل نابود خواهدشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مسئله سوریه اذعان داشت: امریکا مصمم بود تا نظام مردمی سوریه را از بین ببرد ولی بازی با ایران، بازی با دم شیر است چراکه سوریه با حمایت ایران در مقابل تروریست‌ها ایستاده است.
وی ادامه داد: در جنگ ۸ روزه میان مقاومت اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی این موشک‌های ساخت رزمندگان اسلام در ایران بود که صهیونیست‌ها را از پای درآورد.
در ادامه، سید احمد خاتمی به پیشرفت‌های علمی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: به صورت میانگین روزانه یک دستاورد علمی ارائه می‌شود که برای توقف این پیشرفت دشمن تلاش می‌کند، ایران و پیشرفت‌هایش را در میز مذاکره ذبح کند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا