خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فضای مجازی تهدیدی جدی برای ارزش‌ها است»

امام جمعه یزد فضای مجازی را تهدیدی جدی برای ارزش‌های اسلامی و انقلابی عنوان و تصریح کرد: دروغ پراکنی از جمله مهمترین ابزار دشمنان دین و نظام اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در فضای مجازی است.

به گزارش ایسنا آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته ۲۰ تیرماه نماز جمعه یزد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با بیان این‌که ایران اسلامی ثروت‌های مختلف زیادی دارد، اظهار کرد: سرمایه‌های متنوع و مختلف کشور به مدیریت جدی، مستمر و همه جانبه نیاز دارد.

وی با اشاره به ضرورت ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی، افزود: تنها راه مقابله با مستکبران وحدت رویه و همبستگی درونی است.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌که دشمنان نظام ایرانی مستقل، آزاد و قدرتمند را نمی پذیرند، گفت: ملت ایران ۴۰ سال با ایمان و اقتدار در برابر استکبار جهانی مقاومت و با تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری مسیر تحقق توطئه‌های شوم آنها را مسدود کردند.

ناصری‌یزدی تدبیر مناسب و عدم نشان دادن ضعف در بربر استکبار را ضروری دانست و بیان کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده، قدرت جامعه اسلامی در سایه وحدت و مقابله با دشمنان دین محقق می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود فضای مجازی را تهدیدی جدی برای ارزش‌های اسلامی و انقلابی عنوان و تصریح کرد: دروغ پراکنی از جمله مهمترین ابزار دشمنان دین و نظام اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در فضای مجازی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بصیرت‌افزایی و عدم توجه به شایعات دشمنان را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان در توطئه‌های مختلف سعی دارند با هدف قرار دادن مقام معظم رهبری ارزش‌های نظام اسلامی ایران را کمرنگ و متزلزل کنند.

وی با بیان این‌که اصحاب رسانه باید بیش از پیش بحث بیان واقعیت‌ها در حوزه‌های مختلف را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: بیان به موقع واقعیت‌ها توسط رسانه‌های داخلی، دروغ مستکبران را فاش می‌کند.

امام جمعه یزد ایجاد تفرقه را از دیگر ابزارهای دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: برخی سوء مدیریت‌ها زمینه لازم برای تقویت شایعات دشمنان را ایجاد می‌کند.

ناصری‌یزدی افزایش نظارت در حوزه‌های مختلف را موثرترین راهکار برای مقابله با گرانی و شایعه پراکنی دشمنان عنوان کرد و افزود: مردم در جامعه اسلامی باید بیش از پیش نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت کرده و راه نفوذ توطئه دشمنان را مسدود کنند.

وی در پایان با بیان این‌که رعایت توصیه‌های پزشکی برای مقابله با شیوع کرونا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مجالس روضه خوانی در مساجد باید با جمعیت کم و رعایت کامل موارد بهداشتی انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا