خرید تور تابستان ایران بوم گردی

290 میلیارد تومان رقم نهایی واگذاری سرخآبی ها

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: در جلسه فردا در خصوص ادامه روند واگذاری سرخآبی ها و چگونگی سهم پیشکسوتان بحث و بررسی می شود.
به گزارش انصاف نیوز، حسن زمانی در گفت و گو با خانه ملت، در خصوص ادامه روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: بعد از اعلام رسمی سازمان خصوصی سازی افرادی که خواهان خرید این دو باشگاه هستند به صورت مزایده شرکت می کنند و در صورت داشتن و کسب شرایط مالک باشگاه خواهند شد.
رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در ادامه گفت:290 میلیارد تومان قیمت برند دو باشگاه بوده و بدهی ها و اموال غیرمنقول آنها در آن لحاظ شده است.
وی افزود: این رقم نهایی است و تمام بدهی ها و اموال و دارایی را تا لحظه آخر در آن لحاظ کرده اند.
زمانی در ادامه به نقش کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال اشاره و عنوان کرد: ما در تمامی مراحل نقش نظارتی خود را داریم و قرار است در همین راستا فردا جلسه ای با خود مسئولان ذیربط داشته باشیم.
تصمیم گیرنده نهایی در خصوص واگذاری بخشی از سهام سرخآبی ها بخش خصوصی متقاضی خرید باشد
وی ادامه داد: موضوع این جلسه که پیرامون نحوه ادامه روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهد بود با حضور مسئولان سازمان خصوصی سازی، سازمان حسابرسی بازرسی کل کشور، مدیران دو باشگاه و کمیسیون اصل 90 برگزار خواهد شد.
رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در پایان با تأکید بر اینکه نباید خریدار را در تنگنا قرار دهیم، خاطرنشان کرد: باید شرایط برای کسی که قرار است باشگاه ها را به عنوان بخش خصوصی بخرد، فراهم باشد و خود او تصمیم بگیرد که به چه میزان به پیشکسوتان سهم دهد لذا در جلسه فردا (دوشنبه، 22 دی ماه) درباره این قضیه نیست صحبت خواهد شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا