خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبر از آبرسانی به غیزانیه و حقوق کارگران هفت تپه

شریعتی: سعی می‌شود تا اتمام 50 روز آب به غیزانیه برسد

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان درباره‌ی آبرسانی به غیزانیه گفت: فاز اول تمام شد و فاز دوم نیز در حال انجام است، 14 کیلومتر خط لوله صورت گرفته است، 50 روز وعده هم هنوز تمام نشده است. سعی داریم تا انتهای همین وعده‌ی ۵۰ روزه آبرسانی به غیزانیه به اتمام برسد و پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

استاندار خوزستان در گفت‌وگویی با انصاف نیوز همچنین درباره‌ی پرداخت حقوق کارگران شرکت نیشکر هفت ‌تپه میگوید: حقوق فرودین ماه کارگران پرداخته شده، اما براساس روال هفت تپه اکنون وقت پرداخت حقوق اردیبهشت است. در حال پیگیری هستیم تا حقوق اردیبهشت آنها نیز پرداخت شود. حقوق فرودین در هفته‌ی گذشته و اوایل این هفته پرداخت شد. طبق روال همیشه هفت تپه یک ماه حقوق عقب افتاده دارد، در خرداد ماه حقوق فرودین و در تیرماه حقوق اردیبهشت را پرداخت می‌کنند. اکنون کارگران حقوق اردیبهشت و خرداد را نگرفته‌اند. ماه تیر هم که هنوز تمام نشده است. در روال عادی حقوق فرودین را در خردادماه می‌گرفتند. باید از ده تیرماه به بعد هم حقوق اردیبهشت آنها پرداخت می‌شد اما حقوق فروردین آنها پرداخت شد و طبق روال یک ماه حقوق معوقه دارند. در حال پیگیری هستیم تا شرایط به حالت عادی بازگردد و کارگران به کار خود برگردند، چون اکنون کارگران تجمعاتی جزئی را برگزار می‌‌‌کنند.

استاندار خوزستان درباره‌ی پست اینستاگرامی توهین آمیز علی فرهمندپور، فرماندار دزفول با تصاویر میرحسین موسوی و مهدی کروبی، نخست وزیر دوران دفاع مقدس و رییس سابق مجلس شورای اسلامی در کنار مسعود رجوی نیز می‌گوید: آن پست اکنون در پیج او وجود ندارد. اما بهتر است از خود آقای علی فرهمند بپرسید.

پست مورد اشاره از اینستاگرام فرهمندپور به‌تازگی حذف شده است.

 انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا