خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه نگار آمریکایی خطاب به ترامپ: شما نفرت انگیز هستید!

یک روزنامه نگار شناخته شده آمریکایی در نامه سرگشاده ای به «دونالد ترامپ» نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری این کشور از مواضع او انتقاد و مخالفت با او را یک وظیفه اخلاقی برای هر آمریکایی دانست.

به گزارش منابع خبری آمریکایی، «براندن استانتن» مسئول وبلاگ پرطرفدار «انسان های نیویورک»، در این نامه که در رسانه های اجتماعی نیز منتشر شده و بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است ، نوشت: همواره تلاش کرده ام سیاسی نباشم اما اکنون به همراه میلیون ها آمریکایی به این نتیجه رسیدم که مخالفت با شما یک تصمیم سیاسی نیست بلکه یک تصمیم اخلاقی است.

این روزنامه نگار شناخته شده آمریکایی در ادامه این نامه، مواضع ترامپ را در خصوص مهاجران ، آوارگان و مسلمانان مورد انتقاد قرار داد و او را به تحریک خشونت در گردهمایی های انتخاباتی متهم کرد.

استانتن نوشت: آقای ترامپ، من یک روزنامه نگار هستم و در دو سال گذشته با صدها مسلمان در خیابان های ایران ، عراق و پاکستان مصاحبه کرده ام ؛ من همچنین با صدها آواره سوری و عراقی در هفت کشور مختلف مصاحبه کرده ام و می توانم با صراحت تاکید کنم که شما نفرت انگیز هستید نه آنان.

این روزنامه نگار آمریکایی خطاب به ترامپ می نویسد: شما کسی هستید که برای قدرت شخصی ، تعصب و خشونت را تشویق کرده اید و هر چند لحن شما در ماههای آینده تغییر خواهد کرد اما خودتان همواره همین خواهید بود.

به گزارش ایرنا ، با پیروزی های اخیر ترامپ در انتخابات مقدماتی در چندین ایالت آمریکا بر نگرانی مخالفان و منتقدان ترامپ افزوده شده است. پس از اینکه ترامپ تاکید کرد در صورت راهیابی به کاخ سفید دیواری در مرز آمریکا و مکزیک خواهد کشید و هزینه آن را نیز از مکزیک خواهد گرفت، نخستین موج مخالفت ها علیه او به راه افتاد.

ترامپ همچنین وعده داد به محض ورود به کاخ سفید، 11 میلیون مهاجر غیرقانونی در آمریکا را از این کشور اخراج خواهد کرد. او همچنین در ارتباط با جمعیت مسلمان تاکید کرده است علاوه بر ثبت اطلاعات مسلمانانی که به خاک آمریکا وارد می شوند، مساجد این کشور نیز زیر نظارت قرار می گیرند و برخی از آنها تعطیل می شوند.

ترامپ میلیاردر آمریکایی که بدون داشتن سابقه سیاسی وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده از ابتدا با نظرات جنجالی تلاش کرد تا نظرات را به خود جلب کند و با قطبی کردن جامعه آمریکا حول مسائل حساسیت برانگیز خود را به عنوان یک قطب اصلی مطرح کند. با تداوم این رویکرد ، تجمع انتخاباتی جمعه شب ترامپ در شهر شیکاگو به جنجال کشیده شد وبه صحنه درگیری های فیزیکی موافقان و مخالفان وی تبدیل شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا