خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسئولی که با پوشش چادر متهم به تشویق به فساد و فحشا می‌شود

«شهیندخت مولاوردی»، معاون پیشین رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در واکنش به خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس درباره‌ی صدور کیفرخواست علیه او [لینک] نوشت: چه کسی پاسخگوی تعارض ها و تناقض هایی است که با دیدن این خبر در ذهن جوانانمان جوانه می زند؛ از یک طرف انفجار تبلیغات برای ترویج عفاف و حجاب این روزها و از آن طرف مقام مسئولی که با پوشش چادر متهم به تشویق به فساد و فحشا می شود؟، کدام را باور کنند؟!

به گزارش انصاف نیوز خانم مولاوردی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: ‏چه کسی باور می کند تصویر گرافیکی محذوف در پست کانال تلگرامیم که به مناسبت روز جهانی خانواده کار شده بود و فقط ۶نفر بازدیدکننده داشت، مصداق«تشویق به فساد و فحشا» شناخته شود؟ به همین سادگی!

‏چه کسی پاسخگوی تعارض ها و تناقض هایی است که با دیدن این خبر در ذهن جوانانمان جوانه می زند؛ از یک طرف انفجار تبلیغات برای ترویج عفاف و حجاب این روزها و از آن طرف مقام مسئولی که با پوشش چادر متهم به تشویق به فساد و فحشا می شود؟، کدام را باور کنند؟!

‏پناه بر خدا از چشمی که سوزن را در انبار کاه می بیند وسحرگاهان یک تصویر محذوف را با شش بازدیدکننده شکار می کند و بر آن اتهام تشویق به فساد و فحشا بار می کند،اما در روز روشن بر گم شدن اشتران با بارها دم فرو می بندد! آیا اشاعه دهندگان آن و خموشان این، مصداق بارز این اتهام نیستند؟

‏بر سربازان جنگ نرم که در حال مشق هستند حرجی نیست، اما بر ضابطین و کارشناسان! واجب است قبل از دیکته کردن احکام کیفری، دوره ای آموزشی به زبان ساده را طی کنند تا فرق بین«متهم با مجرم و محکوم» و «کیفرخواست و رای» را متوجه شده و با اصول حقوقی،از جمله«اعتبار امر مختومه کیفری»آشنا شوند.

شهیندخت مولاوردی هم‌چنین کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای رییسی، از ما گذشت؛ نگذارید این شیوه های غلط به رویه و قاعده تبدیل شود!

امروز بشدت درگیرودار پیدا کردن داروی مادرم بودم که بواسطه تحریمها مدتی است نایاب شده و ناگهان با پیام ها و‌ تماس های مکرر خبرنگاران متوجه شدم رسانه هایی خاص پایکوبان و شادان خبر از صدور کیفرخواستی توسط دادسرای فرهنگ و رسانه داده اند، بدون آنکه قبلا کیفرخواست به متهم ابلاغ شده باشد!

به عنوان یک حقوق خوان متعجب و متاسفم از این‌ شیوه های غلطی که می رود تا به رویه و قاعده تبدیل شود!

کجای دنیا با متهم چنین می کنند؟ و کجای قانون اساسی و قوانین آیین دادرسی کیفری و مدنی ما چنین اجازه ای را می دهند که کانال های زرد و اقماری وابسته و‌ منتسب به یک نهاد نظامی قبل از متهم به محتویات پرونده هایی که ساخته و پرداخته شده و سپس به مفاد کیفرخواست دسترسی داشته و اقدام به خبرسازی و نشر آن کنند؟!

آقای رییسی! در اثنای بازپرسی ها در دادسرای فرهنگ و رسانه به شما پیام دادم که آیا در جریانید در این ‌دادسرا چه می گذرد و ر‌ویه های سابق کماکان ادامه حیات می دهد؟!و هنوز جولانگاه چه کسانی است؟!

اما دریغ و درد! آنچه البته به جایی نرسد فریاد است…

مولاوردی دستیار سابق رئیس جمهور در امور شهروندی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خبر صدور کیفرخواست برای خود اظهار کرد: هنوز هیچ کیفرخواستی به من ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: کانال‌های مختلفی درباره صدور کیفرخواست برای من خبر داده‌اند که من خودم هم این موضوع را از طریق کانال‌ها متوجه شدم، اما هنوز هیچ کیفرخواستی به من و وکیلم ابلاغ نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا