خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسامی اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

نمایندگان مجلس صبح امروز اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را تعیین کردند.

به گزارش ایسنا،  انتخاب اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در اجرای ماده ۱ قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان در دستور کار امروز (چهارشنبه) قرار گرفت.

طبق توضیح احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس، هیات رئیسه در راستای اجرای ماده ۱ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان، شش نفر شامل یک عضو کمیسیون حقوقی، یک نفر عضو کمیسیون اصل ۹۰ و چهار نفر از نمایندگان را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرده که باید رای نصف به علاوه یک را از صحن علنی کسب کنند.

بر این اساس از مجموع ۲۳۷ رای ماخوذه حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده بم از کمیسیون حقوقی با ۱۴۵ رای، حسن شجاعی نماینده ابهر از کمیسیون اصل ۹۰ با ۱۴۳ رای، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان با ۱۵۳ رای، محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان با ۱۵۸ رای و محمد سرگزی نماینده زابل با ۱۳۲ رای و مصطفی طاهری نماینده زنجان با ۱۱۵ رای به عنوان اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتخاب شدند.

طبق آئین نامه داخلی مجلس و با نظر هیات رییسه، سید امیر حسین قاضی زاده نایب رییس مجلس نیز به عنوان عضوی از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتخاب شد.

بر اساس آئین نامه متقاضیان عضویت در هیات نظارت، یک هفته برای اعلام تقاضایشان به هیات رئیسه مهلت داشتند که در نهایت هیات رئیسه از بین داوطلبان شش نفر را به مجلس معرفی کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا