خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابتلای تعدادی از اعضای ایسنا به کرونا

تعدادی از اعضای دفتر مرکزی خبرگزاری ایسنا که از آنها تست کرونا گرفته شده به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بنا بر شنیده‌ی خبرنگار انصاف نیوز، تست بیش از ۱۰ نفر از کسانی که در دور اول تست کرونا شرکت داشته‌اند مثبت شده است و سه چهار نفر از اعضا نیز قبل از این تست مبتلا بوده‌اند.

قرار است در روزهای آینده از اعضای دفتر مرکزی ایسنا تست دومی گرفته شود.

با مشخص شدن نتیجه‌ی تست اول، در روزهای اخیر خبرنگاران این خبرگزاری بیشتر دورکاری می‌کنند.


روز گذشته کانال تلگرامی باشگاه روزنامه‌نگاران در متنی بدون نام بردن از ایسنا با تیتر «کرونا در تحریریه‌ها و الزام برخی از مدیران به حضور خبرنگاران» نوشته بود:

«ظاهرا تست کرونای برخی از نیروهای یکی از خبرگزاری‌ها مثبت اعلام شده است. بنابر اخباری که به دست باشگاه روزنامه نگاران ایران رسیده، مدتی پیش از برخی خبرنگاران این خبرگزاری تست کرونا گرفته شد. اکنون نتیجه آمده و مشخص شده است که حدود 50 درصد این افراد مبتلا به کرونا هستند. مدیریت اعلام کرده است که نیروها این هفته دور کار شوند.

در این روزها که بیماری کرونا تاب و توان بسیاری از نیروهای کادر درمان را گرفته و 25 استان ما از 31 استان در خط قزمز هستند، لازم است هم روزنامه‌ها و هم خبرگزاری‌ها از الزامات خود برای حضور نیروها در ساختمان بپرهیزند و به دور کاری مشغول شوند. تجربه دورکاری برخی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها نشان داد که می‌توان با نیروی کمتر و از راه دور ، رسانه را اداره کرد.

ظاهرا این روزها، فقط نباید به ماسک زدن بسنده کنیم و یا آن را ترویج کنیم بلکه باید تا حد ممکن از خانه بیرون نیائیم. اگر برخی از مدیران و سردبیران از حساسیت‌های خود برای رعایت ساعت کار و حضور خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بکاهند، حداقل سلامت دوستان و همکاران حفظ خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا