خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دوقطبی‌شدن خبرگان پنجم غیرقابل‌قبول است»

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری 2 قطبی شدن مجلس خبرگان را امری بعید و غیر قابل قبول دانست و گفت: با توجه به این که نمایندگان مجلس خبرگان علمای بلاد و به وظایف مطرح شده در قانون اساسی آگاه هستند، تصور این که مجلس آینده خبرگان دچار گرایش‌های مختلف شود، اشتباه است.

به گزارش جماران، قربانعلی دری نجف‌آبادی با تأکید بر این که 2 قطبی شدن مجلس خبرگان بعید و غیر قابل قبول است، اظهار کرد: «مجلس خبرگان رهبری از هویت نظام، هویت اسلام، هویت ولایت فقیه، خط امام و رهبری، آرمان‌های بزرگ ملت ما و اصول انقلاب و قانون اساسی با تمام وجود دفاع خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری مبنای انتخاب خبرگان توسط مردم را اصول یاد شده دانست و تصریح کرد: مردم شریف ما به حفظ هویت ولایت فقیه، خط امام و رهبری و قانون اساسی مورد نظر امام رأی دادند. البته نمایندگان مجلس خبرگان علمای بلاد هستند و وظیفه آنها صیانت از اسلام، آرمان‌های امام و قانون اساسی است. سوگندنامه‌ای که خبرگان ایراد می‌کنند و انتخاب مردم نیز بر همین اساس است.

وی افزود: تفاهم و عقلانیتی که بر خبرگان رهبری حاکم است نیز قطعا ایجاب وحدت، همدلی، یکپارچگی و شجاعت و همچنین صلابت در راه حق و خدمت به مردم، اسلام و شهدا می‌کند. بنابراین تصور این که مجلس آینده خبرگان دچار گرایش‌های مختلف شود، اشتباه است. البته ممکن است در برخی موارد از جمله انتخاب هیأت رئیسه اختلاف سلیقه وجود داشته باشد. این اختلاف سلیقه‌ها در هر مجلسی طبیعی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تشکر از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: من به ملت شریف ایران تعهد اخلاقی و شرعی می‌دهم که مجلس خبرگان رهبری با همه وجود در خدمت آرمان‌های امام، رهبری، شهدا و ملت بزرگ ما و قانون اساسی و اصول خط امام بوده و هست و خواهد بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا