خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی هنگامه شهیدی

هنگامه شهیدی در نامه‌ای در قالب نامه خطاب به رییس قوه قضاییه با طرح ادعای اینکه آنچه درباره‌ی ارتباطش با روح الله زم موسس آمدنیوز در دادگاه مطرح شده غیرواقعی است، خواسته است که مستندات و مدارک ادعاهای مطرح شده از دادگاه خواسته و بررسی شود.

این متن که برای انتشار در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است در پی می‌آید:

جناب آقای دکتر رییسی
ریاست محترم قوه قضاییه
باسلام
بااحترام همانگونه که استحضار دارید؛ اظهارات و ادعاهایی که علیه اینجانب هنگامه شهیدی در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محکوم علیه روح الله زم مورخ ۹۹/۳/۱۳ توسط قاضی صلواتی مطرح شد و مشروح آن به طور کامل توسط رسانه‌های معتبر داخلی از جمله «خبرگزاری میزان» و «روزنامه شرق» منتشر شد.
اینجانب هم اکنون در زندان هستم و دوران محکومیت خود را سپری می‌کنم و در برابر ادعاها و اظهارات خلاف واقع و غیرشرعی و غیرقانونی دادگاه امکان دفاع از خود را ندارم. ادعاها و اظهارات مطروحه در دادگاه را با قاطعیت رد کرده و عرض می‌کنم که فاقد هرگونه «سند و مدرک» بوده و این اقدام غیرقانونی و غیرشرعی دادگاه جز اینکه باعث هتک حرمت و حیثیت بنده به عنوان «یک زن مسلمان» شد حاصلی در برنداشت.
علی ایحال برابر شعارهای جنابعالی در تحقق «عدالت و انصاف» در امر قضا و نیز در راستای حفظ «حرمت و کرامت» متهمان و خانواده‌هایشان اعتراض و شکایت خود را نسبت به هتک حرمت و حیثیت نزد جنابعالی آورده و توقع رسیدگی دارم.
در پایان از حضرتعالی تقاضا دارم دستور فرمایید اولا مستندات و مدارک مربوط به ادعاها و اظهارات قاضی و محکوم پرونده را در جلسه دادگاه مزبور را اخذ تا به صحت ادعای بنده پی ببرید دوما نتیجه تحقیق و تفحص از پرونده اینجانب را که به دستور حضرتعالی در بهمن ماه سال ۹۸ صورت گرفته بود را به وکیل اینجانب اعلام تا با انتشار از طریق رسانه‌های معتبر داخلی بیگناهی اینجانب که منجر به «۱۲سال و ۹ ماه» حبس شد؛ به سمع و نظر مردم عزیز کشورم رسانده شود.
باتشکر
هنگامه شهیدی
تیرماه ۹۹

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا