خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | اعتراض همراهان #اعدام_نکنید به دخالت ترامپ

«‏سه نفر در ایران برای شرکت کردن در تظاهرات محکوم به مرگ شده‌اند. اعدام آنها در هر لحظه قابل انتظار است. اعدام این سه نفر پیامی اسفناک به دنیا می فرستد و نباید انجام شود. ‎#اعدام_نکنید»

این توییت مداخله‌آمیز دونالد ترامپ با واکنش منفی و اعتراضی کاربران توییتر مواجه شد. چهره‌های سیاسی، رسانه‌ای و کاربران توییتر که شب گذشته با هشتگ «#اعدام_نکنید» به حکم سه بازداشتی حوادث آبان۹۸ اعتراض کرده بودند و این بار نسبت به مداخله‌ی رئیس‌جمهور آمریکا در این موضوع معترض هستند.

توییت انصاف | اعتراض همراهان #اعدام_نکنید به دخالت ترامپ

پاسخ‌هایی به توییت ترامپ را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

سیدعطاءالله مهاجرانی: ‏كسانى كه توييت فارسى را براى ترامپ نوشته اند، مرادشان از نبايد اعدام شود، بايد اعدام شود است! گمان مى كنند اين اعدام مى تواند شعله آشوب ديگرى را بر افروزد. مدتى پيش دو افسر سابق سيا و يك ايرانى خجسته مى گفتند: در شورش آينده ٢٢ ميليون شركت مى كنند. توييت ترامپ جرقه آشوب است!

احسان منصوری: ‏حیوانی که پایش روی گلوی ۸۰ میلیون انسان است خودش را انداخته وسط تا گره در کار بیندازد.
جنایتکاری که دستش به خون تمام کشته شدگان آبان و تمام کسانی که زیر بار فشار اقتصادی له شدند آلوده است.
جلوی اعدام آن سه جوان را بگیرید تا این حیوانات و مترسک‌های فارسی‌زبانش را نقره‌داغ کنید.

محمدعلی ابطحی: ‏اقای ترامپ، ‎#اعدام_نکنید یک امر داخلی ما است. به شما هیچ ربطی ندارد.
دخالت شما در این مورد، علاقه شما به اعدام اینها را نشان می دهد .
صف مخالفان اعدام این سه نفر که عمده آنها ایرانی هستند و زیر فشار تحریم شما کمرشان خم شده، از صف شما جداست.

داوود حشمتی: ‏‎#ترامپ دروغ میگوید. در قلب او و همه ‎#ترامپیستها این میگذرد: ‎#اعدام_کنید.
آنها به جنازه‌های ما ایرانی‌ها نیاز دارند نه زنده‌ماندمان. برای پرکردن جدول تحریمها تعمدا این توییت را زد که مسولان قضایی را با کمک لشگر سایبری داخلی سرلج بیندازد.
این پاس ترامپ به لشکر سایبری داخلی است

مهدی محمودیان: ‏جناب آقای ترامپ؛
اجازه بدهید کسانی خطاب به ج.ا بگویند ‎#اعدام_نکنید که دست خودشان به خون ملت ایران آغشته نباشد. تحریم‌های ظالمانه و غیر شرافتمندانه شما جان هزاران شهروند ایرانی را به مخاطره انداخته است.
جناب پرزیدنت لطفا ‎#دهانت_را_ببند

مازیار خسروی: ‏دولت ‎#ترامپ هفته پیش برای نخستین بار در ۱۷ سال گذشته با نادیده گرفتن اعتراض‌ها، یک حکم اعدام فدرال را اجرا کرد. ‎#اعدام_نکنید از زبان او نه تنها مضحک، که نشانه روشن تلاش برای عوام‌فریبی و سواستفاده از یک پویش خودجوش مردمی برای هدف‌های سیاسی است.

میثم شرفی: ‏شک نکنید توصیه کننده به ترامپ برای زدن این توئیت فارسی و هیولاهای عربده‌کش زیرش در تلاشند هر چه سریع‌تر آن سه جوان اعدام شوند! این نانجیب‌زاده و همراهانش آبادی ایران و آسایش ایرانیان را هرگز نمی‌خواهند

قیس قریشی: ‏شک ندارم آیت الله رئیسی میداند این تروریست بی شرافت و طرفداران بی شرافت تر از او بدنبال اعدام جوانان محکوم اند.
منتظر اخبار خوبیم…
‎#اپوزیسیون_مبتذل
‎#اپوزیسیون_لوس_آنجسی
‎#اپوزیسیون_اجاره_ای
‎#نه_به_تحریم
‎#کاسب_خون
‎#ترامپ_تروریست

احسان سلطانی: ‏آرزوی قلبی ترامپ و تیمش که سال‌هاست تمام ایرانیان را تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه قرار داده‌اند اعدام فوری این ۳جوان است.بساط تبلیغ‌شان فراهم‌تر می‌شود […]

شاهرخ ابراهیمی: ‏رییس جمهور آمریکا ‎#ترامپ ‎@realDonaldTrump بزرگترین ظلم را با خروج از برجام و برقراری مجدد و سختگیرانه تر تحریم ها به مردم ایران روا داشته ، مشکلات اقتصادی طاقت فرسا و کمبود دارو از نتایج رفتار این شخص بوده قطعا توییت فارسی که زده با هشتگ ‎#اعدام_نکنید هم برای ما اهمیتی ندارد

علی علیزاده: ‏مصادره هشتگ ‎#اعدام_نکنید برای ترامپ بازی دوسر بُرد است. اگر اعدام شوند ترامپ صاحب مجلس عزا خواهد بود و به بهانه خونخواهی تحریمهای جدید را مشروعیت میبخشد. و اگر اعدام متوقف شود ترامپ این را عقب نشینی ایران و پیروزی خودش تفسیر میکند. ضروری است با هشتگ ‎#IranHatesTrump خلع سلاحش کنیم

کامران راستین: ‏کاش بوی تعفن ورود ترامپ به ‎#اعدام_نکنید به ضرر بچه های محکوم به اعدام تمام نشود! ما باید کیو ببینیم که این مردک روانپریش، برامون دلسوزی نکنه؟!

مریم عبدی: ‏باز یه جا شلوغ شد ترامپ عنتر گفت عقب نمونم بدوبدو خودش رو رسوند.

امیر: ‏همونطور که هیچکس به اندازه احمدی نژاد نمی توانست به حفظ منافع اسرائیل و جریان های افراطیش در ایران کمک کنه، هیچکس هم به اندازه ترامپ نمیتونه منافع اصولگراهای تندرو در ایران رو تضمین کنه.
خواست ملی ‎#اعدام_نکنید هیچ ربطی به رئیس جمهور آمریکا و مشاوران ایرانی سبک مغزش ندارد.

سمیه یوسفی: ‏ای کاش الان که هشتگ ‎#اعدام_نكنيد رو ترند کردیم یه هشتگ دیگه ترند کنیم که روی مصی و ترامپ آشغال‌هایی مثل اینا کم بشه و بگیم که در اتحاد ما این شغال‌ها جایی ندارن

محمدحسین خوشوقت: ‏قاعدتا باید با استناد به مدارک خدشه ناپذیر ‎#حکم_اعدام صادر کرده باشی‌ اما وقتی افکار عمومی و اهمیت سهمگین آن را نفهمی، بدون قانع کردن‌ مردم به گونه ای عمل می کنی که این جانیِ جفتک پران هم وارد میدان شود تا از نمَدی که برایش فراهم ساخته ای،کلاهی ضخیم برای خود دست و پا کند!

پیمان احمدی: ‏به حکومت گفتیم و میگیم ‎#اعدام‌نکنید و به ترامپ و بقیه کشورهای خارجی با قاطعیت میگم ‎#دخالت_نکن

آیت‌اللهی: ‏ترامپ خفه شو.
ما مسائل داخلی کشوررابا حکومت خود مان حل میکنیم به تو ربطی ندارد.
شما خشونت پلیس درامریکا و کشتار فلسطینان توسط اربابت اسرائیل وجنایات طالبان و داعش متولد شده توسط امریکا و..را پیگیری کن وازکشتارمردم عراق و ویتنام و افعانستان ویمن (توسط سعودی دست نشانده) عذرخواهی کن

سعید کاکاوند: ‏شما هنوز ملت ‎#ایران را نشناختید حساب ما را از چند ‎#مزدور و ‎#وطن_فروش دور برت جدا کن اگر ما گوشت هم بخوریم استخوان هم دور نمیریزیم (برعکس برادر زاده ات) پس دست از دخالت بر مسایل ایران بردارید.
‎#اعدام_نکنید هم درچارچوب مسایل خانوادگی بود.

ویکتوریا طهماسبی: ‏چراازتوییت ترامپ علیه اعدام این سه جوان اینقدرذوق میکنید؟
ترامپ موافق اعدام است،اعدام را به حوزه فدرال کشانده،وتوییتش کاملا مزورانه است.
مضافا،مگرصدای خود ایرانیها را کافی نمیدانیدکه اصراردارید دیگران، آنهم ترامپ را دخالت دهید؟
تاثیرترامپ براین مطالبه اگرخنثی نباشد،حتمامنفی ست.

فیلارمونیک: ‏این مردک ترامپ واقعا با چه رویی داره حمایت میکنه‌؟ تو خودتم نقش داری تو گرسنگی اونایی که آبان ریختن بیرون.
‎#اعدام_نکنید

زینب کریمیان: ‏‎ما خودمون زبون داشتیم از مسوولان کشورمون خواستیم! سوار موج شدی آقای ترامپ که فقط موقعیت اون سه تا جوون رو خرابتر کنی! لعنت بهت

مرتضی ناعمه: ‏‎چون فارسی رو داری تازه یاد می‌گیری فعلا با […] بخور باهات شروع می‌کنم

آذر منصوری: ‏بهترین پاسخ به اظهارات ‎#ترامپ در مورد اعدام سه جوان را ‎#جواد_روح داده است: ️کنار بایست لطفا

گیس بریده: ‏کی گفت هشتگ مردمی ما رو مصادره کنید؟! ترامپ و مسیح و سالومه و اسراییل و… […]خوردن زر زدن!
گمشید توی زمین دیگه‌ای بازی کنید، از عمد به اسم حمایت و در اصل برای به حاشیه بردن ‎#اعدام_نکنید وارد شدند تا بخاطر کینه‌ی این نظام و انگشت اتهام به سمتش، سه جوون رو علنن پای چوبه دار بکشن!

نازنین شریعتی: ‏واقعا فکر می‌کنی ما به اندازه‌ی اون مشاوران ایرانیت احمقیم که ما رو تحریم کنی، سلامت و اقتصادمون رو ازمون بگیری بعد بیای بگی ‎#اعدام_نکنید و ما هم فراموش کنیم و برات دست بزنیم؟
نه، برو به جهنم دلقک ملعون.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. امیدوارم روزی امثال این معدومهای بالفطره پدر، مادر، همسر و فرزندان خودتان را قتل عام و سلاخی کنند. و از وحشت اعمال خشونت آمیز اینها سکته کنند و بمیرند.آن گاه تمایل دارم ببینم باز هم خواهید گفت (اعدام نکنید) یا زمین و آسمان را به هم می دوید که اینها را زنده به گور کنند وا اسفا از شما جماعت بی ریشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا