خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال لغو سفر گروه «آران» به شیراز

بهروز غریب‌پور از ارسال مستندات لازم برای اثبات عدم حضور تک‌خوان زن روی صحنه اپرای عروسکی «سعدی» خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سرپرست گروه تئاتر «آران» در همین رابطه توضیح داد: رایزنی‌های لازم با دوستان بنیاد سعدی‌شناسی در شیراز انجام شده و البته اینطور اعلام می‌کنند که سوء‌تفاهم‌ها در حال برطرف شدن است. ما نیز فیلم نمایش را برای مسئولان استان ارسال کردیم تا هر شبهه‌ای درباره تک‌خوانی زن روی صحنه وجود دارد؛ برطرف شود.
غریب‌پور تاکید کرد: گروه من باید برای حضور در شیراز امنیت جانی و روانی داشته باشد تا کار با آرامش روی صحنه برود.
این هنرمند افزود: تاکید دارم منشاء خبر درباره تک‌خوانی زن در اپرای عروسکی «سعدی» کذب محض است اما متاسفانه توسط چند سایت همسو بازنشر داده شد. نکته جالب این است که بعضی از این سایت‌ها تهدید می‌کنند که بار دیگر شاهد رخدادی مشابه آنچه برای آقای مطهری، نماینده مجلس تهران در شیراز اتفاق افتاد خواهیم بود و چنین تهدیدهایی؛ نگرانی‌های من را دو چندان می‌کند.
سرپرست گروه تئاتر «آران» خاطرنشان کرد: گروه نمایش ما در گذشته تجربه اجرای اپرای عروسکی «حافظ» را به همین شیوه در شیراز پشت سر گذاشت و هیچ مشکلی هم بوجود نیامد. به هر حال اظهارات باید با سند و مدرک ارائه می‌شد که انجام شد و فعلا منتظر بررسی و پاسخ مسئولان استان هستیم.
کارگردان اپرای «عاشورا» بر مسئولیت سنگین تامین سلامت اعضای خانم در گروه اشاره کرد و گفت: اگر شورای تامین استان امنیت و سلامت هنرمندان را برعهده نگیرد؛ ناچار هستیم سفر به شیراز را لغو کنیم. من می‌خواهم با اجرای اپرای «سعدی» مشی انسان مدبر و ضدجنگ را به مردم نشان دهم و قرار نیست خودم شاهد جنگ باشم.
غریب‌پور در پایان تاکید کرد: امیدوارم خبرهای خوشی از شیراز دریافت کنیم؛ چون این نمایش در چهار دولت روی صحنه رفته و لغو سفر ما به دلیل حاشیه‌‌سازی‌های کذب عده‌ای؛ قطعا برای دولت آقای روحانی دستاوردی منفی خواهد بود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا