خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«صدای پای مرگ آمریکا را می‌شنویم»

نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ما به زیبایی و اطلاعات دقیق، صدای پای مرگ آمریکا را می‌شنویم. در این بحبوحه، چه بسا جنبش داخلی آمریکا را به سمت جنگ مسلحانه‌ای ببرد که مرگ سران کاخ سفید را سرعت ببخشد. حتم دارم که با لرزه افتادن بر کاخ سفید، کوته فکران احمق حاکم در رژیم صهیونیستی، راه نجات در پیش روی خود نمی‌بینند و ناچارند تسلیم مردان مرد جبهه مقاومت بشوند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: هنوز درگیری آمریکا با ویروس کرونا به پایان نرسیده و زخم نشسته بر پیکر سران کاخ سفید ترمیم نشده و هنوز آمریکا از اعتراضات گسترده در هزار و هفت ایالت و شهر به علت کشتن وقیحانه‌ی جورج فلوید خلاصی نیافته، که ناو هواپیمابر هسته‌ای “یو اس‌اس بونهام ریچارد” که برای تعمیر و نگهداری دوره‌ای در پایگاه دریایی سن‌دیه‌گو در ایالت کالیفرنیا پهلو گرفته بود، دچار انفجار و آتش‌سوزی سختی شد.

وی افزود: این حادثه با یک انفجار در عمق ناو “یو اس‌اس بونهام ریچارد” شروع شد و ناو جنگی‌ای که قابلیت حمل ۲۰ فروند جنگنده‌ی پیشرفته اف-۳۵ و ۱۰ بالگر و بیش از ۴۰ هزار نیرو و قابلیت برخاستن و فرود بالگرد، استقرار قایق‌های کوچک و وسایل نقلیه‌ی آبی و خاکی را دارد، به کام مرگ فرو برد.

نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه  ادامه داد: حدود ۴۰۰ ملوان به همراه هلی‌کوپترهای نیروی دریایی آمریکا و آتش‌نشانان محلی و فدرال، بیش از ۱۲۰۰ بار مخازن آب خود را روی این ناو تخلیه کرده‌اند تا سطوح فوقانی و عرشه را خنک نگهدارند که شاید آتش‌نشانان بتوانند روی عرشه حضور یابند؛ اما به علت وجود مقادیر قابل توجهی مهمات و سه میلیون لیتر سوخت در داخل ناو، مهار آتش امری محال به نظر می‌رسد.

شیرازی گفت: کارشناسان معتقدند این آتش که درجه‌ی حرارت آن به ۱۰۰۰ درجه می‌رسد، قادر است بدنه‌ی کشتی را متلاشی کند و برخی از متخصصان نیروی دریایی آمریکا نیز بر این باورند که این ناو هسته‌ای دیگر نمی‌تواند به ماشین جنگی آمریکا برگردد.

وی با بیان اینکه در این ناو جنگی، در هنگام وقوع حادثه، دویست ملوان و افسر نیروی دریایی آمریکا حضور داشته‌اند که تعداد زیادی از آن‌ها، مجروح و کشته شده‌اند، تصریح کرد: در پایگاهی که این ناو ۲۵۷ متری آتش گرفته است، بیش از ۵۰ کشتی نظامی و بیش از ۲۴ هزار نیروی نظامی و ۱۰ هزار نیروی غیرنظامی وجود دارد که علاوه بر آنان، مردم ایالت کالیفرنیا را هم در معرض یک فاجعه‌ی زیست محیطی قرار داده است؛ فاجعه‌ای که به یقین فراتر از این خواهد بود.

نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: همه‌ی این حوادث، نشانه‌هایی از صدای پای مرگ آمریکاست. صداهایی قوی تر و رساتر در آینده‌ای نه چندان دور به گوش می‌رسد که سران کاخ سفید را متحیرتر خواهد کرد.

وی افزود: ترامپ و امثال ترامپ قادر به تغییر اراده‌ای الهی نیستند و خداوند وعده داده است سران ظلم را گرفتار سخت‌ترین بلاها و گرفتاری‌ها کند. امروز بارش عذاب و قهر الهی بر سر ترامپ و یارانش، در حال فرود آمدن است. دست غیب خداوند از آستین منتقم حقیقی به درآمده و یکی پس از دیگری، شلاق انتقام را بر پیکر سران کاخ سفید می‌نوازد.

شیرازی با تاکید بر اینکه سران استکبار باید باور کنند که تازه این حوادث، جزئی از تقاص خون سردار بزرگ جبهه مقاومت است. ، ادامه داد: سردار عزیز و شهید ما گفت که من حریف ترامپ هستم. رئیس جمهور آمریکا باید بداند که صدور فرمان قتل فرمانده گرانقدر نیروی قدس سپاه، تاوان سختی را برای وی ترسیم می‌کند.

وی گفت: حریف ترامپ هنوز زنده است. هر انسان حق‌طلب در جهان امروز، یک قاسم سلیمانی است. او می‌تواند عضو نیروی دریایی آمریکا و یا فردی از نزدیکان ترامپ باشد.

نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه  با اشاره با نقل قول ازسردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی گفت: «آمریکایی‌ها بی‌خود به دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند. این آتشی است که خودشان روشن کرده‌اند و امروز این آتش؛ آن‌ها را دربرگرفته است.»

شیرازی اظهار کرد: آتشی که از کرونا سر زد، و به بهانه قتل جورج فلوید، به جنبشی در ۱۰۰۷ شهر آمریکا تبدیل شد و امروز با آتش گرفتن ناو هواپیمابر هسته‌ای یو اس اس بونهام ریچارد، فاجعه‌ای زیست محیطی را تدارک خواهد دید که فراتر از درگیری میلیون‌ها آمریکایی در جنگ با کرونا، سران کاخ سفید را در وحشتی غریب و مرگبار فرو خواهد برد.

وی با بیان اینکه در دنیای پیشرفته امروز، سانسورهای خبری، نمی‌تواند ما را از واقعیت‌های در صحنه آمریکا بی‌خبر بگذارد، افزود:  آمریکا امروز گرفتار بحران تحلیل است. دقیقاً به همین دلیل، معتقدیم که جهان‌بینی غربی پاسخگوی نیاز جامعه بشری نیست و سران طاغوتی منطقه و خودباختگان داخلی باید راه خود را از راه ترامپ و سران کاخ سفید جدا کنند.

نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه  ادامه داد: ما به زیبایی و اطلاعات دقیق، صدای پای مرگ آمریکا را می‌شنویم. در این بحبوحه، چه بسا جنبش داخلی آمریکا را به سمت جنگ مسلحانه‌ای ببرد که مرگ سران کاخ سفید را سرعت ببخشد. حتم دارم که با لرزه افتادن بر کاخ سفید، کوته فکران احمق حاکم در رژیم صهیونیستی، راه نجات در پیش روی خود نمی‌بینند و ناچارند تسلیم مردان مرد جبهه مقاومت بشوند.

وی افزود: من به همه دشمنان اسلام و مسلمین نصیحت می‌کنم که دست از خباثت بردارید و بدانید که ما نزدیک مرز انتقام از شمائیم، از قدرت قهر الهی بترسید و بدانید که هیچ راه فراری در پیش روی شما نیست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا