خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناپدری به جوراب پسر ایراد گرفت و کشته شد!

خبرگزاری ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که ناپدری‌اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعات اولیه بامداد روز دوم دی ماه امسال بود که اهالی ساختمانی در منطقه خاورشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از وقوع یک درگیری خونین در ساختمان محل زندگی خود خبر دادند. در همین راستا نیز ماموران پلیس در محل حاضر شده و اقدامات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: ماموران با حضور در طبقه دوم این ساختمان با پیکر خونین مردی ۷۲ ساله مواجه شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود. کمی آن طرف تر همسر این مرد نیز روی زمین افتاده بود که او هم با ضربات چاقو زخمی شده بود. این زوج برای درمان به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش برای نجات مرد زخمی بی فایده بود و او جان خود را از دست داد. در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع با دستور قضایی به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس آگاهی گفت: تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده جنایی آغاز کردند. عامل جنایت پسرخوانده مرد ۷۲ ساله بود که در درگیری ابتدا ناپدری‌اش و بعد مادر خود را هدف ضربات چاقو قرار داده بود. مادر این پسر طی تحقیقات به کارآگاهان گفت که همسر دوم مقتول بوده و پسرش بعد از ازدواج دومش با آنها زندگی می‌کرد. به گفته این زن، متهم به قتل دارای مشکلات روحی بوده و معتاد به مصرف مخدر شیشه است.

وی با اشاره به ادامه اظهارات همسر مقتول گفت: به گفته این زن، پسرش مدت‌ها بود که با همسرش دچار اختلاف شده و بر سرکوچکترین مسائل با هم درگیری می‌شدند. در روز حادثه هم مقتول به پسر خوانده‌اش گفته که چرا جوراب‌هایش روی زمین رها کرده است و بر سر این موضوع درگیر شدند. در نهایت نیز درگیری بالا گرفته و این پسر با چاقو، به جان شوهرش افتاده و او را به قتل رسانده است. مادر قاتل هم من هم با داد و فریاد از همسایه ها کمک خواسته که به همین دلیل فرزندش با چاقو به او هم حمله کرده و او را هم زخمی کرده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ تحقیقات برای دستگیری پسر جوان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان یک روز پس از ارتکاب جنایت یعنی در تاریخ سوم دی ماه با انجام اقدامات کارآگاهی و میدانی پسر جوان را در منطقه غرب تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که ۳۵ سال سن داشت، پس از دستگیری به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت که ناپدریش را کشته چرا که او همیشه مادرش را کتک می‌زده و به همین دلیل هم تصمیم به انتقال گرفته است. در نهایت نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا