خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد ؛ پس‌لرزه‌های استوری اعتراضی یحیی گل‌ محمدی

پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد تا مدیران این تیم در نوعی واکنش به استوری تند سرمربی خود یحیی گل محمدی، سعی بر آرام کردن فضا داشته باشند.

به گزارش انصاف ورزشی، بازیکنان شاغل در لیگ داخلی ایران که توسط کیروش مسافر قطر و جام جهانی شده‌اند روز گذشته به دیدار رییس دولت سیزدهم ابراهیم رییسی رفتند و پس از آن عازم قطر شدند.

این بازیکنان که 9 نفر از 25 نفر لیست تیم ملی برای جام جهانی هستند در این دیدار عکس یادگاری گرفتند و با رییس دولت سیزدهم همکلام شدند.

اما یحیی گل محمدی در استوری که امروز منتشر کرد احتمالا در واکنش به این دیدار این بازیکنان که 4 نفر از آنان شاگردان کنونی وی در پرسپولیس نیز هستند را مورد نقد قرار داد و اشاره کرد که نمره آنها در معرفت صفر است.

اما قابل پیش بینی بود که چنین واکنشی از سوی سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران نسبت به دیدار بازیکنان تیم ملی با رییس دولت، قاعدتا با واکنشهایی روبه‌رو خواهد شد و این طبعا به نفع باشگاه پرسپولیس نیست.

نتیجتا در همین راستا ساعتی پیش باشگاه پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد و اشاره داشت که هر گونه عملی در جهت تضعیف تیم ملی ایران را محکوم میکند.

بیانیه‌ی باشگاه پرسپولیس به این شرح است:

«در روزهایی که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مهمترین رویداد ورزشی جهان حضوری پرقدرت و پرامید دارد، برهمه کسانی که دل در گروی سربلندی نام ایران دارند ضروری است که جز در جهت تقویت روحیه تیم و بازیکنان سرافراز سرزمین‌مان سخنی بر زبان نیاورند، باشگاه مردمی پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار نیز، خود را در این مسیر همراه و همگام تیم ملی فوتبال ایران می داند، چنانچه همگان می دانند بخش بزرگی از بازیکنان تیم ملی ایران ریشه باشگاهی شان به این باشگاه محبوب ایرانی ها باز می گردد.

پس در مسیر تقویت روحیه و حمایت تمام قد از فرزندان سرافراز ایران اسلامی همه دوشادوش یکدیگر فارغ از هر رنگ و سلیقه، چشم به موفقیت تیم ملی ایران دوخته ایم تا با بازی های درخشان خود دل میلیون ها ایرانی را شاد و مسرور نماید.

بی تردید هرگونه اقدامی که باعث تضعیف تیم ملی شود از سوی این باشگاه مردمی محکوم و تقبیح می گردد و دعوت ما تا پای جان برای ایران می باشد.»

گفتنی است یحیی گلمحمدی کاپیتان سابق تیم ملی و گلزن ایران در جام جهانی ساعاتی بعد از انتشار این استوری آن را از صفحه خود پاک کرد.

پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد ؛ پس‌لرزه‌های استوری اعتراضی یحیی گل‌ محمدی
پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد ؛ پس‌لرزه‌های استوری اعتراضی یحیی گل‌ محمدی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای گل‌محمدی شما اگر واقعا نیت خیر دارید، چرا خودتان این اعتراض را به رئیس جمهور منعکس نکردید؟ همین‌ طور که الان منعکس شده؟ آیا به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای فکر نمی‌کنید با این کار در آستانه‌ی مسابقات قطر روحیه‌ی تیم را به هم می‌ریزید؟ آیا این کار شما برای دلگرمی دادن به اغتشاشگران است؟چرا که مدت‌هاست معترضین صف خود را از تجزیه‌طلبان و قمه‌به‌دستها جدا کرده‌اند. هر چند عده‌ای از همین معترضین اعتراض‌شان به گرانی و بیکاری بود. شما که دلسوزی می‌کنید، با آن درآمدهای میلیاردی، مردانه بیایید لیستی از کارهای عام‌المنفعه خود و کمک به نیازمندان را منتشر کنید، تا مردم باور کنند این حرف‌ها واقعا از سر دلسوزی است نه برای مطرح شدن در رسانه‌های بیگانه.

  2. در جریان این جنبش فوتبالیها ثابت کردند چقدر به مردم هستند. تصور غالب این بود که آنها آدمهای باری به هر جهتی و لمپن و نان به نرخ روز خور هستند.. دم همه شون گرم… و متاسفیم برای هنرمندان به خصوص سینمایی ها که تاپاله شرف داره به اونها..

  3. جناب گل محمدی بله ملت ما داغدیده افرادی مثل شماست که اب در اسیاب دشمن میریزید با این سخنان بی فکرتون.صدای منو بعنوان یک سهام دار و هوادار پرسپولیس کی به گوش شما میرساند که لطفا به مسائل فنی تیم رسیدگی کنید که تیم مشکل گل زنیش حل بشه ودر مسائلی که در موردش هیچ اطلاعی ندارید اظهار نظر نفرمائید…تا حالا یه نفر از شما پیشکسوتان به گفته خودتون مردمی(علی کریمی،علی دایی و….)شده که تو این همه مجامع بین المللی که شرکت میکنید صدای این ملت داغ دیده را به گوش جهانیان برسونید که این تحریم ها ظلم اشکار در حق مردم مظلوم ماست؟تا حالا شده اقای گل محمدی؟نه نشده چون شما سختی و رنجی که مردم عزیز و مقاوم ما تحمل میکنند را حس نکرده و نمیکنید حقوقتون را هر ساله میلیارد ها تومان افزایش میدید ولی هیچ وقت نمیگید این پول از جیب همین مردم داغ دیده میاد.بله ملت ما مظلوم و داغ دیده هست ولی وطن فروش نیست.زنده باد مردم با شرف کشورم

  4. بنظر با این رویکردی که باشگاه پرسپولیس در پیش گرفته در آتیه نزدیک چیزی از محبوبیتش باقی نخواهد ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا