خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه لیونل مسی به سرمربی بارسلونا

«لیونل مسی»، مهاجم بارسلونا گفت:  قبلا گفته بودم اگر به این شکل ادامه دهیم فتح لیگ قهرمانان خیلی دشوار خواهد بود. با این روند ما حتی نتوانستیم لالیگا را به دست آوریم. اگر واکنشی نشان ندهیم حتی ناپولی (حریف بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان) را هم نمی توانیم شکست دهیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، شمارش معکوس حضور کیکه ستین بر نیمکت بارسلونا شروع به کار کرده است. البته پیش از شکست ناامید کننده برابر اوساسونا ساعت شمار حرکت خود را آغاز کرده بود و تا لیگ قهرمانان اروپا قرار بود به سرمربی اسپانیایی فرصت بدهد.

با این حال خشم لیونل مسی پس از دیدار مقابل اوساسونا شرایط را از گذشته بدتر کرد. تا امروز کسی عملکرد ستین را زیر ذره بین قرار نداده بود. سرمربی اسپانیایی در ژانویه جانشین ارنستو والورده شد تا باشگاه دوباره به شیوه همیشگی اش بازی کند اما موفق نشد.

مسی پس از دیدار برابر اوساسونا سکوت نکرد و ستین را نشانه گرفت. سرمربی بارسلونا پیش از بازی گفته بود اگر رئال مادرید فاتح لالیگا شد به این خاطر است که ثبات داشته است. در مقابل مسی گفت: رئال مادرید کار خودش را انجام داد. پس از بازگشت فوتبال تا به امروز شکستی نخورد که آن خیلی ارزشمند است. با این حال ما به آن ها کمک کردیم تا لالیگا به آن ها برسد. باید از خود انتقاد کنیم. این کار باید از بازیکنان شروع شود.

ستاره آرژانتینی همچنین از این فرصت بهره برد تا به جنجالی که در دوران قرنطینه آغاز شده بود پایان دهد. او در یک مصاحبه گفته بود اگر به این شکل بازی کنند شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نخواهند داشت. ستین در واکنش به این جمله اظهار کرد: “با توجه به چیزهایی که در این سال ها در فوتبال دیدم می توانیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم. با صحبت های مسی موافق نیستم.” مسی پس از بازی دیشب گفت: قبلا گفته بودم اگر به این شکل ادامه دهیم فتح لیگ قهرمانان خیلی دشوار خواهد بود. با این روند ما حتی نتوانستیم لالیگا را به دست آوریم. اگر واکنشی نشان ندهیم حتی ناپولی (حریف بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان) را هم نمی توانیم شکست دهیم.

در حالی که در نشست خبری سرمربی سعی داشت خبرنگاران را قانع کند که تیمش خوب بازی کرد و بهتر شده است، ستاره بارسا نظر دیگری داشت. او گفت: نمی خواستیم لالیگا را به این شکل تمام کنیم اما این بازی کمی نشان داد که در طول سال چگونه بودیم. ما یک تیم بی ثبات و ضعیف بودیم که تیم های حریف می توانستند به راحتی دروازه مان را باز کنند. امتیازهای زیادی را از دست دادیم که نباید این اتفاق رخ می داد.

این اظهارات به صحبت های لوییس سوارس می پیوندند. مهاجم اروگوئه ای در مصاحبه با اسپورت و موندو دپورتیوو گفت که بارسا به خاطر اشتباهات خودش لالیگا را از دست داد. او در دیدار برابر اوساسونا به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت.

اختلاف میان مسی و سرمربی بارسا کاملا آشکار است. در نشست خبری چهارشنبه ستین گفت که یکی از مشکلات بارسلونا می تواند به این خاطر باشد که مهاجم آرژانتینی آمارش مانند فصل های گذشته نبوده است. او پس از بازی پس از دفاع از کار خود اظهار کرد: باید همه از خود انتقاد کنیم.

این طوفان چند روز پس از این شبکه SER اسپانیا اعلام کرد مسی به باشگاه گفته است که مذاکرات برای تمدید قرارداد متوقف شود آغاز شد. قرارداد ستاره بارسا در سی ام ژوئن سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد.

این مذاکرات که توسط رییس باشگاه و اریک آبیدال (مشاور فنی بارسلونا) انجام می شد کاملا متوقف شده است. رابطه خوبی میان مقامات باشگاه با بازیکنان وجود ندارد. این اتفاق پس از مذاکرات برای کاهش دستمزد بازیکنان در دوران قرنطینه رخ داد.

اکنون خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه) با یک چالش بزرگ روبرو شده است. یا او باید از سرمربی اسپانیایی حمایت کند یا پیش از شروع لیگ قهرمانان به دنبال چاره ای باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا