خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لغو غیرمنتظره آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب قم

جعفر فخر آذر، رییس روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب در رابطه با لغو غیرمنتظره آزمون زبان و عربی این دانشگاه بیان کرد: ما از دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا استان قم به دلیل اعلام دیر به هنگام لغو این آزمون گله‌مند هستیم.

فخر آذر روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: دانشگاه ادیان و مذاهب با ستاد مقابله با کرونا در استان قم کاملا هماهنگ بوده و طبق پروتکل‌های بهداشتی شرایط را برای برگزاری این آزمون فراهم کرده بود.

فخر آذر اضافه کرد: دقایق پایانی شب گذشته “دکتر محمدرضا قدیر” رییس دانشگاه علوم پزشکی با مسوولان دانشگاه ادیان و مذاهب تماس گرفته و نسبت به برگزاری این آزمون هشدار شدید الحنی داده است.

وی افزود: باوجوداینکه ستاد مقابله با کرونا در استان قم نسبت به برگزاری آزمون منع کرده اما حتی یک مامور و یا بازرس را برای بررسی شرایط میدانی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به دانشگاه ادیان و مذاهب ارسال نکرد.

رییس روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب تصریح کرد: منع برگزاری آزمون در دانشگاه ادیان و مذاهب در حالی انجام‌گرفته که در چند روز گذشته دانشگاه “باقرالعلوم” و یک دانشگاه دیگر قم آزمون‌های مشابهی را با حضور پرشمار دانشجویان به‌صورت حضوری انجام دادند.

فخر آذر گفت: برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هر اتاق دانشگاه پیش‌بینی استقرار ۶ صندلی برای پایبندی به اصول فاصله‌گذاری اجتماعی شده بود.

وی اظهار داشت: منع برگزاری آزمون در دانشگاه ادیان در حالی انجام شد که تمام مراکز دینی، تجاری، تفریحی و غیره در قم باز بوده و از حضور مردم در این مراکز جلوگیری نمی‌شود در حالی که بخشی از درآمدهای پیش بینی شده دانشگاه از همین طریق تامین می شود.

به گفته وی، تعدادی از دانشجویان این دانشگاه و به همراه عده‌ای دیگر با برگزاری این آزمون در این زمان مخالف بوده و چنین مباحثی را به وجود آورده‌اند.

خبرنگار ایرنا صبح امروز کسب اطلاع کرد که آزمون سراسری تافل انگلیسی و جامع عربی هزاران داوطلبان قرار بود صبح امروز جمعه به صورت حضوری در قم برگزار شود اما در حالی که داوطلبان از شهرهای مختلف کشور بعضا از چند روز قبل به قم آماده بودند، شب هنگام پیامی مبنی بر لغو آن دریافت بخاطر ضرورت حفظ فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شرایط کرونایی کردند و این امر باعث سردرگمی و گله مندی تعدادی زیادی از داوطلبان شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا