خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آقازاده» مانع پخش دورهمی با حضور امیر آقایی شد؟!

فیلم نیوز نوشت: «پنج شنبه شب برغم اطلاع رسانی قبلی ، برنامه «دورهمی» با حضور امیر آقایی که این روزها سریال «آقازاده» را در شبکه خانگی دارد، پخش نشد.

برنامه «دورهمی» با شروع برنامه و با یک زیرنویس «مشکلات فنی» را دلیل عدم پخش این برنامه عنوان کرد. در این زیرنویس آمده است: «ضمن عذرخواهی از شما عزیزان، به دلیل مشکلات فنی برنامه دورهمی با حضور امیر آقایی پخش نخواهد شد.»

شنیده می شود دلیل پخش نشدن گفت و گوی امیر آقایی ،‌ نقص فنی نیست بلکه به سریال «آقازاده» بر می گردد. بر اساس شنیده ها ، برخی مدیران ارشد تلویزیون با پخش این گفت و گو آن هم در زمانی که «آقازده» در حال توزیع است، مخالفت کرده اند.

امیر آقایی در گفت و گوی خود با مهران مدیری درباره این سریال و پدیده آقازادگی صحبت کرده است و احتمالا نگرانی مدیران سیما به همین بخش برمی گردد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شما چقدر ساده تشریف دارید! مثلا خبرنگارید. این برنامه دو هفته پیش ضبط شده و حال آنکه آقازاده بیشتر از یکماهه که پخش شده. دلیلش فقط یک چیزه: «هشتک اعدام نکنید.» که ایشونم در صفحه اینستایش منتشر کرده. هر کسی که مثل مدیران عقب مانده‌ی تلویزیون، فکر نکند، حق گفتگو و نمایش و حیات ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا