خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ استاد اصولگرا به مشاور قالیباف درباره «اعدام نکنید»

پرویز امینی، استاد اصولگرای دانشگاه در واکنش به یادداشت مهدی محمدی، مشاور رئیس مجلس درباره هشتگ «اعدام نکنید» [لینک]، در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«این حرف که هر هشتک زن #اعدام_نکنید، تروریست کف خیابان است، اولا زیادی خلاف واقعیت،نامعقول وحتی مجرمانه است.

ثانیا با تشدید هیجانات و دوقطبی های فرساینده، خلاف مصلحت جمهوری اسلامی و هواداران آن و به نفع ترامپ و نتانیاهو و منافقین و سلطنت طلب ها و همه دشمنان ایران وایرانی هاست.»

آقای محمدی در پاسخ به این توییت نوشته است: «سلام برادر جان. توییتر جای اجمال است و من تفصیل نظرم را هم نوشته ام. منتها عنایت کنید که صفر کردن هزینه تروریسم در حالی که آشوب مسلحانه یک پروژه قطعی در ذهن دشمن است، احتمالا غیر عقلانی تر ‌و مجرمانه تر است. ممنون از راهنمایی و ارادتمند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خوب این کارشنس امنیتی قبد احتمال را به “غیر عقلانی تر ‌و مجرمانه تر” افزود وگرنه شک میکردیم به عقلش. بعد این طرفدار اعدام ومشاور سردار قالیباف(که اوج همتش قبچی و لوله است) لطفا بیان کند بنا به مفاد کدام قانون میگوید که مخالفت با اعدام، عملی مجرمانه است؟
    ایشان میتوانست فرزند خلف خلخالی باشد.

  2. میدانید شرف وانسانیت همانقدر که مهمند دربرابر قدرت بی اهمیتند…..زوال شرف وانسانیت در یک فرایند چسبندگی به قدرت صورت می پذیرد..وچقدر تاسف برانگیزند چنین حقیرانی……وواقعا خوب بهم رسیده اند مجموعه ای از لوله شدن وعمل گازانبری وسپس تقدیر از اعدام…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا