خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخی به «آقا وحید! گفتی، اما نگفتی…»

سیدثارالله فاطمی‌تبار، از مخاطبان انصاف نیوز در پاسخی به یادداشت «آقا وحید! گفتی، اما نگفتی…» [لینک] در حمایت از وحید جلیلی، فعال اصولگرا، و انتقاد به نامه‌ی آیت الله موسوی خوئینی [لینک] نوشت:

بسم الرحمن الرحیم

جناب عضو تحریریه

پرخاش نامه شما به آقای جلیلی، پر است از تکبر و تهمت

درحالی اول پرخاشنامه‌تان خود را عالم مجاهد قلمداد کردید که خود شما کار ماست مالی خیانت‌های اصلاح طلبانی که کشور و امکانات آن در دست آنها بوده و هست را انجام می‌دهید.

همین اول می گویم: چطور بی انصافی و ظلم بزرگ در نامه خوئینی را ندیدید و خطاب به او نامه ننوشتید

شما که خود را عالم مجاهد بینای خردمند خواندید!

تورم و گرانی و …. که بر گرده مردم سنگینی می‌کند مربوط به مسئولیت غرب پرستانی است که تفکرشان همان تفکری است که تفکر نهضت آزادی برهمان بنا استوار است.

غربگدایانی که جز گدایی ذلت بار از دشمنان را نمی‌شناسند و سیاستشان لبخند به دشمن و اخم به داخل است.

همین خوئینی از حامیان همان جریان و این نامه‌اش هم برای فرافکنی و تبرئه از همان جریان از خیانت‌هایشان است.

فرهنگ و سیاستی که در نامه خوئینی از آن گلایه شده، دستپخت دوستان گرمابه و گلستان خوئینی است.

تناقض و پارادوکسی عجیب در نامه خوئینی، قابل مشاهده است:

او در نامه‌اش سر سوزنی از غربگدایی هم قطاران و سیاست‌های غلط هم قطاران خود لب به شکایت باز نمی‌کند و همه مسٸولیت را متوجه رهبری می‌داند درحالی که اگر غربگدایی غلط دوستان ایشان به پای رهبری نوشته شود باید گفت که رهبری، تلاش خود را برای صلح با غرب انجام داده‌اند ولی غرب پس زده است.

و حال اینکه همگان می‌دانند وضع موجود، محصول سیاست‌های غلط دوستان ایشان است که رهبری باوجود اعلام صریح اشتباه و بی فایده بودن آن، از انجام آن جلوگیری نکردند و همگان دیدند که همانطوری که رهبری فرمودند جز خسارت محض برای مردم و کشور نداشت.

علاوه‌براین، خوئینی، درحالی مسٸولیت خیانت دوستان خودش را متوجه رهبری کرد که اگر حتی فقط یکبار قانون اساسی را مطالعه کرده باشد، به خوبی با وظایف رهبری در چهارچوب قانون آشناست که رهبری مسئولیت اجرایی ندارد.

توقع از رهبری نظام بایستی در چارچوب اختیارات رهبری در قانون اساسی و متناسب با آن باشد.

مردم از رهبری توقع رفتار خلاف قانون ندارند.

قطعاً مردم از خود و رأی خود به مسئولین اجرایی غرب پرست توقع اصلاح داشته و دارند.

رهبری، بعد از رأی ملت و در صورت صحت انتخابات و نبودن منع قانونی، حق ندارد برخلاف قانون اساسی از تنفیذ خودداری کند و اساساً ولایت مطلقه فقیه، جز در چارچوب قانون اساسی قابل تعریف نیست.

ولی فقیه اختیاردار مطلق نیست. اگر خارج از چارچوب قانون و شرع عمل کند از صلاحیت رهبری می‌افتد و مطلقه بودن به معنای جواز عمل خلاف قانون توسط رهبری نیست بلکه به معنای ظرفیت ایجاد ترمیم در نظام در مسیر اهداف و در چارچوب قانون و شرع است.

وضع نامطلوب فعلی زاییده تمرد از قانون توسط همین مدیرانی است که می‌آیند و می‌روند و اگر رهبری ضد قانون عمل کند هم اصل نظام به خطر می‌افتد و شیرازه نظام از هم می‌پاشد و هم از صلاحیت رهبری می‌افتد.

نگاه مردم به رهبری، این نگاه معیوب عامدانه خوئینی نیست، نگاه مردم به رهبری، نگاه نهم دی است.

شیوه مدیریتی رهبری، شیوه عمل به قانون بوده و هم خوئینی و هم هم‌قطارانش به میزانی که از قانون فهم و آشنایی دارند از آن حظ و بهره دارند.

مشیت الهی بر ان الله لا یغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم است و چهارچوب تغییر، انتخابات است و مردم باید بجای آمریاپرستان و گدایان آمریکا و شاه سلطان حسین‌ها باید به امثال شهید سلیمانی‌ها و بهشتی‌ها و چمران‌ها رأی بدهند تا مصائب امروز را که ناشی از انتخاب آمریکاپرستان و غرب پرستان برای مناصب و مسٸولیت های خطیر است را شاهد نباشیم.

شما آقای تحریریه انصاف نیوز!

انصافتان کجا رفته که به جای دیدن ظلم به این بزرگی در نامه خوئینی، به جلیلی پرخاشنامه می‌زنید؟!

انصافتان کجاست که بجای جلیلی از مشتی غرب پرست انتقاد نمی‌کنید که بعد از اینکه برجامشان همه فرصت‌های خوب کشور و ملت را سوزانده، ولی هنوز آن را افتخار می‌خوانند!

چرا نمی‌پرسید که ای کذابان، برجام و مذاکره تا اکنون چه آورده‌ای برای مردم و معیشت مردم داشته که شما هنوز طرفدار برجام و مذاکره‌اید؟

برادر انصاف نیوزی، چرا اینها را ندیدید؟ مگر انصاف ندارید؟

چرا یقه‌ی مشتی مسئول بنفش که از قضا دنبه‌ای که شما دنبالش هستید در دست آنان است را نمی‌گیرید که با افتخار، نجومی بگیر را ذخیره نظام و حاشیه نشین ها را عامل بدبختی و مستحق عقیم سازی و شب واریز یارانه را شب مصیبت و مسکن مهر را مزخرف و مدعی حل مشکل عزت پاسپورت ایرانی و وعده دهنده آنچنان رونق اقتصادی را می‌دادند که در آن دلار ارزان و مسکن خوب و ارزان در اختیار همگان باشد،

چرا یقه اینها را نمی‌گیرید؟

برادر من، دنبه در دست دختر مظلوم وزیر است، در دست برادر آقای جهانگیری و فریدون است، اصلاحات دنبه را به نام مردم و به کام خود میل می‌فرمایند.

درمورد فرار مغزها صحبت کردید؛ شما که بدون آمار رسمی از خیل عظیم فرار نخبگان از کشور صحبت می‌کنید، چرا از علتش صحبت نمی‌کنید؟!

نخبه، زمانی تصمیم به مهاجرت به کشور دیگر می‌گیرد، که مسئولان اجرایی کشورش زمینه را برای ماندن او فراهم نکرده باشند.

آیا جا نداشت تندی و تیزی قلمتان را متوجه مسئولانی کنید که همه افتخارشان در قریب هشت سال حکومت، چک بی محل برجام است؟!

آقای تحریریه انصاف نیوز، به نظرتان جا ندارد همین گلایه‌های متعددتان را به گوش مسئولان امر اجرایی برسانید که تقصیر، متوجه آنان است و نه جلیلی که پست اجرایی ندارد و کاره‌ای نیست؟!

و این، انتخاب غلط بود که دهان ملت را سرویس نمود…

الو…

آقای انصاف نیوزی، عرضم را شنیدید؟!

از مشکل تحریم به جناب جلیلی تاخته‌ای!

اولاً مشکل تحریم متوجه آمریکای تروریست و صدالبته متوجه کسانی است که خود مسئولان آمریکایی ادعا می‌کنند که برای اغراض سیاسی، از آنان درخواست تحریم هوشمندانه‌ی وطن را کرده‌اند تا بتوانند به اغراض پست خودشان به قیمت رنج همه مردم کشورشان برسند،

منظورم وطن فروش‌هاست!

در مقابله با تحریم، یا باید گوشی‌ات را برداری و مثل بنفش‌ها باج بدهی تا تورا نخورند!

یا باید به جای تنبلی و بی عرضگی دست همت به زانوی اقتصاد داخل بگذاری و با هرکشوری جز چند کشور اندک دشمن تعامل سازنده اقتصادی داشته باشی و تحریم کننده را به زانو درآوری…

که اگر به گوش مبارک خورده باشد، اسمش اقتصاد مقاومتی است که غربگدایان بر خلاف آن عمل کرده‌اند.

گفتی چرا جلیلی از خانه میلیاردی خوئینی حرف زده جوابش یک کلمه است چون مرفه بی دردی که رفقایش عامل بدبختی و به خاک سیاه نشستن مردم‌اند، حق ندارد از مردمی حرف بزند که حتی یکی از رنج هایشان را نچشیده و نکشیده….

چون خودش به‌واسطه حمایت از رفقای بنفشش، شریک جرم است…

گفتی قدرت دفاعی تو را یاد هواپیمای اوکراینی می‌اندازد.

اولاً چطور یکبار نقشه جهان را نگاه نمی‌کنی تا ببینی دور تا دور ایران را اشغالگران تروریست احاطه و تبدیل به جهنمی از عملیات‌های تروریستی کرده‌اند و در این میان، ایران باصلابت در امنیت است؟

چطور نمی‌بینی که اگر همان امنیت نبود، همین شما در همین خاک اسیر آمریکایی‌ها و داعش و … بودی.

این انقلاب و همین پاسداران و نیروهای امنیتی و دفاعی هستند که این ایران را از جایگاهی که روزی در زمان حکومت غرب نشانده پهلوی بر در سینماها و جاهای تفریحی و غیره می‌نوشتند: ورود سگ و ایرانی ممنوع! و ناموس ایرانی‌ها در امنیت نبود.

به جایگاهی رسانده‌اند که تلاش همه قدرت‌های استکباری در ناامن کردن آن ناکام و امثال بنفش‌ها و امثال شما و حتی امثال ما در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز در امنیت و آقا باشیم.

ثانیاً: ماجرای هواپیمای اوکراینی یک ظاهر دارد و یک باطن. ظاهرش اشتباهی است که رخ داده و مسئولان سریعتر و زودتر از اتفاقات مشابه در جهان، مسئولیت آن را پذیرفته و برخلاف اتفاقات مشابه در جهان، عذرخواهی کردند و اکنون متهمان این پرونده مجازات می‌شوند و ببین آماری از اتفاقات مشابه این در جهان را که حتی مسئولیتش را نپذیرفتند، چه برسد به عذرخواهی و محاکمه و مجازات متهمان!

اما باطن ماجرا،

علل این ماجراست که چرا وقتی کشور در وضعیت تخاصم و از حیث امنیتی در حال هشدار بوده بنفش‌ها، برخلاف رویه از تعطیلی پروازها خودداری کرده‌اند؟

یا مثلاً، معنای توئیت یکی از مسئولان بعد از پیام تهدید تروریست جانی قاتل و قبل از قضیه هواپیمای اوکراینی چیست؟

اگر شما می‌دانید بگویید تا ما هم بدانیم.

و قس علی هذا…..

در پرخاشنامه‌تان گفتید نباید از دولتمردان ترسید و باید حق را گفت. اولاً جناب جلیلی اگر از دولتمردان می‌ترسید آن جوابیه را نمی‌نوشت. ثانیاً، آیا خودتان به این حرف عمل می‌کنید؟

اگر عمل می‌کنید بفرمایید در این موارد چه کرده‌اید؟

برایمان از کارنامه خود در مقابل این رفتارهای اصلاح طلبان بفرمایید:

– برخی به نام آزادی بیان رفتارهای خلاف قانون و خلاف اخلاق و توهین و تخریب و توهین و تهمت و افترا و دروغ را برای خود آزاد کرده‌اند و تا می‌توانند بر علیه انقلاب و نظام و رهبری و ارزش‌های دینی حرف می‌زنند و حتی آیات و روایات و سیره عترت و خاندان پیامبر اعظم صلوات الله علیهم را تحریف می‌کنند و آنگاه که نظری متفاوت با خودشان را می‌شنوند با دیکتاتوری و مستبدانه با بیش از پنجاه واژه توهین آمیز به آنان حمله می‌کنند و آنان را عقب مانده و ترسو و تندرو و بی شناسنامه و… خطاب می‌کنند و دهان منتقدان را می‌شکنند.

– با پخش هر برنامه‌ای در صداوسیما که از آنان تمجید و چاپلوسی نکند و کوچکترین انتقادی کند مخالف‌اند.

– شخصیت هنرمندی که حرف ساخت فیلمی را به زبان آورده و هنوز آن را نساخته به محاکمه می‌برند که چرا چنین گفتی؟!

ساز و کاری که با آن به مقام رسیده‌اند را آنگاه که ببینند رفقایشان به دلیل رفتارهای خلاف قانون و دزدی و … حتی موفق به احراز کمترین و حداقل صلاحیت نیز نمی‌شوند را زیر سوال می‌برند!

– مفسدان نجومی بگیر را ذخیره نظام خوانده و به بی هنران و جاسوسان مدال می‌دهند!

– از خویشان و آشنایان مفسد خود تا می‌توانند حمایت می‌کنند

– بعد از تصمیم افزایش قیمت بنزین به ریش مردم می‌خندند!

و…

در این میان، امثال شما چکار کرده‌اید؟

چرا دهان منتقدان بسته و زبان فحاشان و توهین کنندگان و مجرمان اجرایی باز است؟

چرا هرکس از برجام انتقاد کند صدایش را خفه می‌کنند؟

و…

چرا هم با زبان و هم با عمل و رفتار، انتقاد از معصوم را جایز و انتقاد از برجام و سند 2030 و FATF و CFT، حرام اعلام می‌کنند؟

چرا از آنان نمی‌پرسید که چرا آب خوردن مردم را به برجام گره می‌زنند و انگاه که دروغ بودن سخنشان برملا شد خدا را مقصر برجام معرفی می‌کنند؟

چرا جلوی این بی عدالتی گریبانتان را چاک نمی‌کنید؟

چرا هرکس زبان باز می‌کند که از اف ای تی اف و برجام و سند خیانت بیست سی حرفی بزند باید خود را برای شکسته شدن و خرد شدن دهانش آماده کند؟

در مقابل این همه استبداد چکار کرده‌اید؟

در پرخاشنامه‌تان گفتید ملت خسته شده‌اند؛

بله! شما راست می‌گویید!

ملت از منافقان خسته شده‌اند

از غربگدایان آمریکاپرست بی عرضه که از بیت المال بمکند و خیانت و بی عرضگیشان را به گردن دولت قبل و تحریم بیندازند خسته شده‌اند!

مردم از مسولانی که برادرانشان مفسد اقتصادی‌اند، خسته شده‌اند.

مردم از آن مسئولی که با وعده آنچنان رونق رأی گرفت و بعد می‌گوید من بلد نیستم خسته‌اند.

مردم از دروغگویان برجامی خسته‌اند.

مردم از هرکسی که سعی در ماست مالی این مسائل دارند نیز خسته و بیزارند.

مردم از بزدلان خائنی که حتی بعد از ترور ناجوانمردانه مسئول رسمی ایرانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه)، برای خوش رقصی و دم تکان دادن به آمریکا، همچنان از مذاکره و تکدی گری زبونانه و ذلیلانه از آمریکا حرف می‌زنند، بیزار و خسته‌اند.

و چه خوش گفت حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) که این مملکت تا از مغزهای پوسیده‌ای که عاشق غرب هستند، تصفیه نشود و این مملکت از مسئولان نااهلی که عاشق آمریکا هستند تصفیه نشود، مردم همیشه در رنج خواهند بود….

امید که در انتخابات آینده شاهد این باشیم که مردم غرب پرستان را به زباله‌دان بیندازند، انشاءالله.

جناب انصاف نیوز که انشاءالله روزی منصف بشوید.

شورای نگهبان بر اساس قانون موظف است افرادی که طبق قانون صلاحیت دارند را تأیید و در غیر اینصورت رد کند بله! دزدها ناراحت می‌شوند که اصلاً مهم نیست.

اما در مورد امید و چشم انداز آخر پرخاشنامه‌تان!

امید مردم به کسی است که خدمت کند؛ اگر چشمت را باز کنی و میزان محبوبیت بنفش‌ها و رئیسی را با هم مقایسه کنی خوب می‌بینی و متوجه می‌شوی اما همین مردم نسبت به غربگدایان بی عرضه، کاملاً نا امیدند.

چشم انداز مردم را خود مردم و رأی مردم می‌سازند. اگر انتخاب نادرست و غیر اصلح و غربگدای آمریاپرست انجام دهند، آش همین آش و کاسه همین است.

اما اگر در انتخابات به فرد مؤمن انقلابی باعرضه و کاردان رأی بدهند در اینصورت، این وضعیت وخیم تلخ زهرماری بنفش به وضع روشن و بهتر تبدیل خواهد شد.

و عرایضم را با جمله‌ای طلایی از حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله به پایان می‌برم که فرمودند:

«در انتخابات، مردم هر چه انتخاب کنند نتیجه‌اش به خود مردم بر می‌گردد»

والسلام علی من التبع الهدی

یاعلی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فکر میکنم این متن کار خود انصاف نیوز باشه که میخواسته مخالفینش رو بیسواد نشون بده. جدی میگم.

    2
    3
  2. بدیده خونین نوشته صورتحال…..اساسا ادبیات بکار رفته خودگویاتر از همه چیز است…..اینهم از رویش هاست…….استحقاق نماینده شدن همین مجلس است….

    12
    1
  3. تنها چیزی که ندارند، بلکه بکلی تهی از آنند، اندکی شرم و حیاست!! مملکت را 41 سال است که قبضه مشت خود کرده اند، هنوز دو قورت و نیم شان باقی است!! بجای اینکه پاسخگوی اعمال ننگین خود که با آن مردم را بخاک سیاه نشانده اند و دین و دنیا و آخرت شان را بباد فنا داده اند، باشند، به این و آن می تازند و بقول معروف فرار رو به جلو میکنند!! فعلا که ملک و مملکت ، زر و زور در دستان شماست، بتازید که بالاخره این عوعوی سگان شما نیز بگذرد که اگر ماندگار بود به بی لیاقتانی چون شما و امثال شما نمی رسید.

    12
    5
    1. جناب جزایری، نکند تو نویسنده متنی بودی که جرات ذکر نام خودت را هم نداشتی؟

      وقتی در مقابل منطق محکم و استدلال قوی این سید، چیزی جز فحش نداری ، آدم فکر می کنه پول می گیری که لجن پراکنی کنی

      از همین چهل و یک سال که می گویی هشت سال موسوی نخست وزیر بود هشت سال هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود هشت سال دیگر خاتمی و هشت سال هم روحانی و یا به عبارت بهتر ، فریدون

      میشه چقدر؟ میشه سی و دو سال

      رئیس فعلی شورای شهر تهران که فرزند رفسنجانی هست خودش میگه تفکر غرب گرا و لیبرال سی و دو سال تمام مملکت در اختیارش بوده
      حالا شما چرا از کاسه داغتر از هاشمی شدی خدا می دونه!

      زر و زور هم دست اصلاح طلب هاست
      و دارند می تازند

      به جای جواب منطقی، با فحش و … فرار رو به جلو نکن

      اعمال ننگین و عوعوی سگ هم چیزی جز همین کم آوردن شما در استدلال و منطق و زبان به فحش چرخاندن احمق های بی منطقی مثل شما نیست.

      نجاست فحشی که از بالاتنه ات داره می ریزه ، کم از نجاستی که از پایین تنه ات داره می ریزه نداره!

      دوران بزن و در رو تمام شده….

      4
      8
      1. فتا، نگاه کن با خودت چه کردی!! چقدر عقده داشتی که با 5 بار ارسال پاسخ به کامنت من، هنوز سیراب نشدی!! اتفاقا خیلی خوب است؛ چون بطن تان و ذات تان را نادانسته عریان می کنید و چیزی را که از آن می ترسید (و همانا روشن شدن تاریک خانه تان برای عموم مردم و جامعه است) ، ناخواسته به مردم می نمایانید.

        6
        2
    2. جزایری، نکند تو نویسنده متنی بودی که جرات ذکر نام خودت را هم نداشتی؟

      وقتی در مقابل منطق محکم و استدلال قوی این سید، چیزی جز فحش نداری ، آدم فکر می کنه پول می گیری که لجن پراکنی کنی

      از همین چهل و یک سال که می گویی هشت سال موسوی نخست وزیر بود هشت سال هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود هشت سال دیگر خاتمی و هشت سال هم روحانی و یا به عبارت بهتر ، فریدون

      میشه چقدر؟ میشه سی و دو سال

      رئیس فعلی شورای شهر تهران که فرزند رفسنجانی هست خودش میگه تفکر غرب گرا و لیبرال سی و دو سال تمام مملکت در اختیارش بوده
      حالا شما چرا از کاسه داغتر از هاشمی شدی خدا می دونه!

      زر و زور هم دست اصلاح طلب هاست
      و دارند می تازند

      به جای جواب منطقی، با فحش و … فرار رو به جلو نکن

      اعمال ننگین و عوعوی سگ هم چیزی جز همین کم آوردن شما در استدلال و منطق و زبان به فحش چرخاندن احمق های بی منطقی مثل شما نیست.

      نجاست فحشی که از بالاتنه ات داره می ریزه ، کم از نجاستی که از پایین تنه ات داره می ریزه نداره!

      دوران بزن و در رو تمام شده….

      3
      6
    3. جزایری، نکنه تو نویسنده متنی بودی که جرات ذکر نام خودت را هم نداشتی؟

      وقتی در مقابل منطق محکم و استدلال قوی این سید، چیزی جز فحش نداری ، آدم فکر می کنه پول می گیری که لجن پراکنی کنی

      از همین چهل و یک سال که می گویی هشت سال موسوی نخست وزیر بود هشت سال هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود هشت سال دیگر خاتمی و هشت سال هم روحانی و یا به عبارت بهتر ، فریدون

      میشه چقدر؟ میشه سی و دو سال

      رئیس فعلی شورای شهر تهران که فرزند رفسنجانی هست خودش میگه تفکر غرب گرا و لیبرال سی و دو سال تمام مملکت در اختیارش بوده
      حالا شما چرا از کاسه داغتر از هاشمی شدی خدا می دونه!

      زر و زور هم دست اصلاح طلب هاست
      و دارند می تازند

      به جای جواب منطقی، با فحش و … فرار رو به جلو نکن

      اعمال ننگین و عوعوی سگ هم چیزی جز همین کم آوردن شما در استدلال و منطق و زبان به فحش چرخاندن احمق های بی منطقی مثل شما نیست.

      نجاست فحشی که از بالاتنه ات داره می ریزه ، کم از نجاستی که از پایین تنه ات داره می ریزه نداره!

      دوران بزن و در رو تمام شده….

      3
      5
    4. جزایری، نکنه تو نویسنده متنی بودی که جرات ذکر نام خودت را هم نداشتی؟

      وقتی در مقابل منطق محکم و استدلال قوی این سید، چیزی جز فحش نداری ، آدم فکر می کنه پول می گیری که لجن پراکنی کنی

      از همین چهل و یک سال که می گویی هشت سال موسوی نخست وزیر بود هشت سال هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود هشت سال دیگر خاتمی و هشت سال هم روحانی و یا به عبارت بهتر ، فریدون

      میشه چقدر؟ میشه سی و دو سال

      رئیس فعلی شورای شهر تهران که فرزند رفسنجانی هست خودش میگه تفکر غرب گرا و لیبرال سی و دو سال تمام مملکت در اختیارش بوده
      حالا شما چرا از کاسه داغتر از هاشمی شدی خدا می دونه!

      زر و زور هم دست اصلاح طلب هاست
      و دارند می تازند

      به جای جواب منطقی، با فحش و … فرار رو به جلو نکن

      اعمال ننگین و عوعوی سگ هم چیزی جز همین کم آوردن شما در استدلال و منطق و زبان به فحش چرخاندن احمق های بی منطقی مثل شما نیست.

      نجاست فحشی که از بالاتنه ات داره می ریزه ، کم از نجاستی که از پایین تنه ات داره می ریزه نداره!

      دوران بزن و در رو تمام شده….

      2
      4
    5. جزایری، نکنه تو نویسنده متنی بودی که جرات ذکر نام خودت را هم نداشتی؟

      وقتی در مقابل منطق محکم و استدلال قوی این سید، چیزی جز فحش نداری ، آدم فکر می کنه پول می گیری که لجن پراکنی کنی

      از همین چهل و یک سال که می گویی هشت سال موسوی نخست وزیر بود هشت سال هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بود هشت سال دیگر خاتمی و هشت سال هم روحانی و یا به عبارت بهتر ، فریدون

      میشه چقدر؟ میشه سی و دو سال

      رئیس فعلی شورای شهر تهران که فرزند رفسنجانی هست خودش میگه تفکر غرب گرا و لیبرال سی و دو سال تمام مملکت در اختیارش بوده
      حالا شما چرا از کاسه داغتر از هاشمی شدی خدا می دونه!

      زر و زور هم دست اصلاح طلب هاست
      و دارند می تازند

      به جای جواب منطقی، با فحش و … فرار رو به جلو نکن

      اعمال ننگین و عوعوی سگ هم چیزی جز همین کم آوردن شما در استدلال و منطق و زبان به فحش چرخاندن احمق های بی منطقی مثل شما نیست.

      نجاست فحشی که از بالاتنه ات داره می ریزه ، کم از نجاستی که از پایین تنه ات داره می ریزه نداره!

      دوران بزن و در رو تمام شده….

      3
      5
      1. و اما جناب فتا، مسئولانی را که برشمردی، همه را خبرگان تان تائید کرده بودند، بزعم شما همه شدند فتنه گر و … . براستی از ابتدای انقلاب تاکنون، بنظر شخص تو مسئولیت با چه کسانی باید می بود تا بنا بفرمایش رهبر فقید انقلاب، بدست نااهلان و نامحرمان نیفتاده باشد!!؟ ما اگر هرچه باشیم، همچون شماها که کنه تان و ذات تان با انسانیت و آدمیت بکلی متفاوت بلکه اساسا با آن در تضاد و مغایرت است، نیستیم. بخودت نگاه کن تا عمق خودت را بفهمی، البته اگر توانی برای فهمیدن داشته باشی.

        8
        4
        1. جزایری، حرفهی شما پر از تناقض و اشتباهه:

          اولا اونی که میگی خبرگان، شورای نگهبانه
          سطح اطلاعاتت هم مثل منطق و ادبت صفره…

          در ثانی ، حرفای این جوابیه کاملا منطقیه

          قرآن به امثال شمای جزایری میگه هاتوا برهانکم ان کنتم صادقین
          یعنی اگر راست میگی و حق با توئه با برهان و استدلال حرف بزن

          واقعا اگر قصد مزاحمت و بی احترامی به خوانندگان و مخاطبان رو نداری
          و نمی خوای مثل عقده ای های روانی با کولی بازی و لجن پراکنی و فحش و بی ادبی خودتو تخلیه کنی ، مثل بچه ی آدم استدلالتو بگو
          نه اینکه مثل عقده ای های روانی بی فرهنگی که انگار توی جنگل بزرگ شدند فحش بدی و جلب توجه کنی

          اگه نمی خوای به همه ٔ مردم نشون بدی و ثابت کنی که مشکل روانی و سادیسم و….داری ، یه کم شخصیت داشته باش

          فقط بلدی اتهام بزنی و فحش بدی

          از طرفی به کسی که از اصلاح طلبان انتقاد کرده ، فحش میدی
          هرچند فحش دادنت صددرصد کار غلطیه ولی نشون میده اصلاح طلبان رو قبول داری

          از طرف دیگه میگی چهل و یک سال مملکت جهت درستی نداشته و دین و آخرت و دنیای مردم آسیب خورده

          چون ریاضیتم صفره،
          فتا یک مساله ریاضی رو بهت یادآوری میکنه و میگه سی و دو (۳۲) سال از این ۴۱ سال،
          مملکت و امکاناتش دست اصلاح طلبان بوده، پس چون اصلاح طلبان رو قبول داری ،نباید بگی ۴۱ سال، باید حداقل ۳۲ سالشو کم کنی

          به اشتباه میگی اینا رو خبرگان تایید کرده که درستش شورای نگهبانه، نه خبرگان!

          خب الان اینکه شورای نگهبان تاییدکرده، دلیل بر چیه؟

          شورای نگهبان هرکسی که کف وحداقل شرایط رو داشته باشه تایید میکنه

          شورای نگهبان همه کارای اصلاح طلبان رو تایید نمی کنه…

          مثل گواهینامه رانندگی که هرکی گواهینامه داشت، معنیش این نیست که فردا پس فردا هزار تا خلاف نمی کنه…

          پس تایید شورای نگهبان به معنی قبول داشتن کارهای غلط اصلاح طلبان نیست…

          اما اگه شمای جزایری،
          تایید شورای نگهبان رو گفتی که بگی پس کارای اصلاحاتی ها هم درست بوده که پس چرا میگی چهل و یکسال دین و آخرت مردم آسیب دید؟!
          ۳۲ سالش که مملکت دست اصلاح طلبان بوده که…

          اگه اصلاح طلبان رو قبول نداری،
          پس مگه مرض و بیماری روانی داری که به کسی که از اصلاح طلبان انتقاد کرده ، فحش میدی؟

          موندم با این همه تناقض چطور اتصالی نمی کنی؟!
          خداییش چطور با این همه تناقض کنار میای؟

          اما رونمایی بکنیم از یک تناقض دیگه از شمای جزایری:
          میگی دین و آخرت و دنیای مردم در آسیب دیده،
          خب جناب، میشه بفرمایید کدوم یک از حرفای نویسنده ٔ جوابیه سیدثارالله فاطمی تبار،
          برخلاف دین و آخرت و دنیای مردمه؟

          این بنده خدا که سرتاپای جوابیه اش دفاع از حقوق مردمه که…

          این بنده خدا که در این جوابیه به نفع معیشت مردم و علیه نجومی بگیران و مفسدان
          و به نفع منافع مردم و علیه زالوصفتانی که از بیت المال می مکند
          و به نفع حق آزادی بیان مردم و علیه دیکتاتوری اصلاح طلبان و
          در تایید خدمتگزاران به مردم
          و علیه پوپولیست اصلاحات که بعد از گرفتن رای و خیانت به منافع مردم و کشور به ریش مردم می خندند و به زخم مردم نمک می پاشند ، حرف زده…

          جناب جزایری، به نظر شما کدوم یک از این حرفها با دین و آخرت و دقیقا با کدوم آیه از قرآن مخالفت داره که تو بهش فحش دادی؟

          جناب جزایری، شما یا باید به دین من درآوردی و شیطان پرستی و اینجور چیزا معتقد باشی و یا اصلا نمی فهمی دین و آخرت و منافع ملی و مردم یعنی چی!

          من موندم اصلاح طلبان و مدافعینشون از این همه تناقض، منفجر نمیشن؟
          آدمم اینقدر بی منطق…

          التماس تعقل….

          5
          5
          1. فتا، خیلی دوست داشتم باهات ادامه میدادم، اما چکنم که دینم و آئینم مرا از جدال و مجادله با افراد نادان و احمق، بشدت برحذر داشته است، لذا در ارتباط با جنابعالی حرفی برای گفتن و ادامه دادن باقی نمی ماند. خداوند یار و نگهدارت باشد.

            5
            3
          2. فتا، خیلی دوست داشتم باهات ادامه میدادم، اما چکنم که دینم و آئینم مرا از جدال و مجادله با افراد نادان و احمق، بشدت برحذر داشته است، لذا در ارتباط با جنابعالی حرفی برای گفتن و ادامه دادن باقی نمی ماند. خداوند یار و نگهدارت باشد.

            2
            2
  4. مرحوم استاد مطهری جمله زیبایی دارد:شرق وغرب (کمونیست وسرمایه داری) مثل دوتیغه قیچی هستند که درظاهر خلاف هم حرکت وکارمیکنند ولی درنهایت کارشان یکیست وآنهم قطع کردن منافع ملتها بنفع خودشانست…..جناههای اصولگرا واصلاح طلب نیز دقیقا مشمول همین تعریف استادشهید مطهری هستند بااین تفاوت آن دو منافع کشورهای دیگررا بنفع ملت خودشان قطع میکنند ولی این دو منافع ملت خودشان را بنفع گروه خودشان قطع میکنند.

    1
    3
  5. خدائیش این انصاف است که اقدام به نشر مقاله و یادداشت و نظر و دیدگاه مخالفین خودش آنهم با ادبیات مختص خودشان که در فارس و مشرق نمود عینی دارد مینماید . من بارها در فارس و مشرق ذیل مقالات و یادداشتها و گزارشات منتشره ، بسیار مستدل و محترمانه و مودبانه همراه با اسم و رسم و آدرس اقدام به درج کامنت ذیل آن مطلب منتشره کردم اما دریغ از چاپ و انتشار کامنت ، با توجه به اینکه از کامنتها بعضا کپی تهیه میکنم ، مجددا اقدام به بارگذاری کامنت میکنم اما افسوس و دریغ از چاپ و انعکاس نظر ، اما انصاف نیوز نه تنها نظرات و کامنتهای مخالف با ااصول و دیدگاه پذیرفته شده سایتش منتشر میکند بلکه اقدام به درج مقاله و یادداشتهای وارده این افکار مخالف که مملو از توهین و افترا و عصبانیت است مینماید که قابل تقدیر و امعان نظر است . ایکاش سایتهای هم نظر با آقای فاطمی تبار نیز چنین مشئی در خصوص بازتاب نظرات مخالف همچون سایت انصاف برگزینند و از روش برچسب زنی و تخریب افکار مخالف که در همین یادداشت نویسنده موج میزند و نمونه بارز مشت نمونه خروار و از کوزه همان برون تواند که در اوست میباشد . به آقای فاطمی تبار این کلام امام راحل را یادآوری میکنم که حضرت اش فرمودند ( نقل به مضمون ) اگر یک نانوایی را دست شماها بدیم نمیتوانید اداره اش بکنید . لذا آزموده را آزمودن خطاست . والسلام علیکم من اتبع الهدا

    4
    4
  6. گل گفتی اسدی جان

    حق با امام خمینیه،
    مثلا تقریبا هشت ساله که کسی که یک نانوایی رو نمی تونه اداره کنه ، شده مسئول اجرایی کشور….
    هم چرخ هسته ای تعطیل شد، هم چرخ زندگی و معیشت مردم..
    دلار ۲۵ تومنی…
    سکه ی ۱۱ میلیون تومنی…
    مسکن و اشتغال و ازدواج هم که اوضاش بی ریخته…

    کاری که مسئولان بنفش با کشور کردند، مغول ها نکردند.

    آزموده را آزمودن خطاست…

    6
    1
  7. نوشته‌اید: «مطلقه بودن به معنای جواز عمل خلاف قانون توسط رهبری نیست»… بهتر است مطالعه کنید آثار امام خمینی را که «ولی مطلقه‌ی فقیه می‌تواند احکام “اولیه”ی اسلام را هم بنا به صلاحدید و مصلحت، تعطیل اعلام کند». پس از لحاظ قانون فعلی و فقه، ولی فقیه اختیارات بسیار بسیار زیادی دارد! در نتیجه، مسأله نداشتن قدرت و اختیار نیست بلکه…

    3
    2
    1. سلام آقامرتضی

      از تذکر بجا و خیرخواهانه شما ممنون و متشکرم
      مطلبی که فرمودید حرف حقی است که بنده هم به آن معتقدم

      اما توجه به چند نکته در این باب را ضروری می دانم:

      اولا ولایت فقیه، مشروعیت خود را فقط وفقط از خدا و قرآن و حضرات چهارده معصوم علیهم السلام می گیرد
      و روایات معصومین علیهم السلام به صراحت بر ولایت فقیه تاکید دارد

      ثانیا: نکته ی مورد تذکر جنابعالی، درمتن منتشر شده ی بنده (متن بالا) مراعات شده و هرگز نفی نشده است،
      چرا که نکته ی بحق شما در قانون،
      هم در اصل ۵۷ قانون اساسی و با قید مطلقه بودن ولایت فقیه به صراحت آمده است
      و هم در اصل های متعدد دیگری از قانون اساسی بواسطه ی وجوب قطعی تطابق قانون با شرع که باز هم، همین نکته شما در آن مستتر است، آمده است مانند اصل 4، که با صراحت بر لزوم انطباق کلیه قوانین ومقررات با موازین اسلامی تأکید دارد.
      ویااصل 12 بر اسلام ومذهب جعفری به عنوان دین ومذهب رسمی ایران تأکید صریح کرده است

      و ولایت مطلقه فقیه هم در قانون و هم در شریعت اسلام و مذهب تشیع با صراحت مورد تایید و تاکید است.

      و یا در بندهشتم اصل صدوده قانون اساسی
      و ماده های دیگری از قانون اساسی که یابصورت مستقیم و یا باواسطه بر حق ِاِعمال ولایت مطلقه توسط ولی فقیه دلالت می کند
      بنابراین، این فرمایش شما در خود قانون و دین و مذهبی که قانون تابع آن است به رسمیت شناخته شده است و این اختیار برای ولی فقیه، محفوظ است و استفاده از آن حق نیز در قانون، صددرصد قابل قبول است و برخلاف آن نیست و منافاتی با قانون ندارد.

      همین جمله ی خود شما در همین پیام که بر اساس” قانون فعلی و فقه ” آنرا منتشر کردید هم ، بر عرایض بنده صحه می گذارد.

      تماشا کنید:

      https://www.aparat.com/v/RTQu0

      این اختیار که تبدیل آن به وظیفه و یا اِعمال و استفاده از آن،
      فقط و فقط متناسب و هماهنگ با مصلحت اسلام و جامعه و کشور اسلامی است و بس،
      توسط مخالفان، جوری وانمود می شود که رهبری بر اساس میل و سلیقه ی شخصی و برخلاف مصلحت اسلام و کشور و جامعه ، می تواند و حق دارد قانون را نقض کند که این حرف، صددرصد خلاف واقع است
      و

      دوم آنکه می خواهند ناکارآمدی و خیانت خود را بر عهده ی رهبری بیاندازند و به دروغ این مطلب را در ذهن ها القا کنند که اگر ما خلاف قانون رفتار کردیم و هشت سال کشور را تعطیل و معطل گدایی ذلیلانه از آمریکا و غرب کردیم
      و رهبری به شکل قهری جلوی ما رانگرفتند پس کار ما درست بوده

      که این یک مغالطه بزرگ است که رهبری در این باره فرمودند

      ((رهبری، مسئولیت اجرایی نیست؛ دخالت در کارها هم نیست.
      حالا بعضی‌ها این طور به مردم وانمود می کنند که فلان تصمیم‌ها بدون نظر و رضایت رهبری گرفته نمی‌شود. بنده می گویم که نه خیر، ابدا این‌طوری که وانمود می کنند نیست…))

      موضع رهبری هم دربیانات ایشان که قبل و حین وبعد از مذاکرات، درباره سیاست داخلی و سیاست خارجی که بیان فرموده اند و هم در شروطی که برای برجام تعیین کردند روشن است

      فرمایشات رهبری مبنی بر اشتباه و غیرعاقلانه بودن مذاکرات و برجام است و خسارت محض بودن آن را به وضوح و باصراحت نشان می دهد

      https://www.aparat.com/v/FNzHu/

      https://farsi.khamenei.ir/search-result?q=برجام&nt=7,8

      https://www.roshangari.ir/video/52293

      درضمن ، لازم می دانم در بین نظراتی که نوشته شده،
      از اظهار لطف شما
      و نیز از کاربر بافرهنگ و محترم،
      آقا یا خانم حافظ که با استدلال و منطق محکم به یک مخاطب فحاش، جواب منطقی داده اند و کاربر فحاش را ضربه فنی کرده اند، قدردانی و تشکر می کنم
      و به کاربر توهین کننده (جزایری) عرض می کنم که فحش و توهین و دشنام های متعددتان نشانه ی بسیار واضحی از دو عجز از ناحیه شماست
      هم نشانه عجز در مقابل منطق صحیح است
      و هم نشانه عجز و ضعف در کنترل خودتان و عجز در تسلط به هوای نفستان است

      و البته این رفتارتان برخلاف آیات متعدد قرآن در مورد ادب حرف زدن و عفت کلام و برخلاف سیره اهل بیت علیهم السلام و بر خلاف احادیث متعدد اهل بیت (ع) است

      با این حال، بنده باشما مثل شما و با الفاظ زشت و زننده صحبت نمی کنم
      و اقتدا می کنم به امام سجاد علیه السلام و به خدا عرض می کنم :

      اللهم سَدِّدْنى لِأَنْ اُعارِضَ مَنْ غَشَّنى بِالنُّصْحِ

      خداوندا مرا موفق دار که خیرخواه کسی باشم که بدخواه من است

      و از خدای متعال برای شما توفیق سلامتی روحی و فکری و زبانی و رفتاری و جسمتان را خواستارم

      و به شما پیشنهاد می کنم که علاوه بر

      مطالعه کتاب های شهید مطهری و علی صفایی حائری که در رشد منطق دینی در شما تاثیر مثبت دارند و نیز کتاب های انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی که در ارتقای سطح اطلاعات و بینش شما موثرند ،

      به این دعای امام سجاد درصحیفه سجادیه نیز توجه و در عمل به آن ، تلاش و تمرین کنید

      که امام سجاد علیه السلام در این دعا، از رفتارهایی که شیطان توصیه می کند به خدا پناه می برد و مصادیق آنها را بر می شمرد:

      …. و مَا أَجْرَى عَلَى لِسَانِی مِنْ لَفْظَةِ فُحْشٍ أَوْ هُجْرٍ أَوْ شَتْمِ عِرْضٍ أَوْ سَبِّ حَاضِرٍ وَ مَا أَشْبَهَ ذَلِکَ….

      از آنچه شیطان بخواهد بر زبانم جاری سازد از فحش یا هتاکی و پرخاش، یا ناسزا یا دشنام به شخص حاضر و هر چیزی مثل اینها…

      وفقنا الله و ایاکم لمرضاته

      یاعلی

      3
      2
      1. جناب سید ثارلله! هیچ غیر معصومی مشروعیتش از فرازمین نیست! قدرت یک امر زمینی است و قابل نقد و تخطئه! شرایطی باید انجام شود تا ساحت قدرت خارج دولت نیز نقد شود تا با تصمیمات خود که باعث خانه خرابی مردم هم می شود، روشن گری شود! تا فرد نظامی بداند در حیطه ی خود سخن بگوید و یا چفیه دور ایران، نزند و هر حرفی خواست بزند و مسوولیتش را کسی دیگر به عهده بگیرد ! تصمیمات قانونگذاری در مجلس و با شفافیت اتخاذ شود و شوراهای عالی موازی کاری نکنند! دستگاه های موازی در حد خود عمل نمیاند و دستگاه اصلی پاسخگوی مردم و مجلس.جمهور مردم تصمیم گیر باشه و خود شوزاری خودش را تعیین کند مه نفر سیزدهم

        1
        3
  8. جناب سید ثارلله! هیچ غیر معصومی مشروعیتش از فرازمین نیست! قدرت یک امر زمینی است و قابل نقد و تخطئه! شرایطی باید انجام شود تا ساحت قدرت خارج دولت نیز نقد شود تا با تصمیمات خود که باعث خانه خرابی مردم هم می شود، روشن گری شود! تا فرد نظامی بداند در حیطه ی خود سخن بگوید و یا چفیه دور ایران، نزند و هر حرفی خواست بزند و مسوولیتش را کسی دیگر به عهده بگیرد ! تصمیمات قانونگذاری در مجلس و با شفافیت اتخاذ شود و شوراهای عالی موازی کاری نکنند! دستگاه های موازی در حد خود عمل نمیاند و دستگاه اصلی پاسخگوی مردم و مجلس.جمهور مردم تصمیم گیر باشه و خود شوزاری خودش را تعیین کند مه نفر سیزدهم

    1. مشروعیت ولی فقیه همچون زمان حضور ائمه علیهم السلام از ناحیه امام و منحصر به شرایط مورد نظر امام است
      چهار نائب امام زمان علیه السلام مشروعیت خودشون رو از کجا گرفتند؟

      یا مشروعیت زراره و… در زمان ائمه قبلی از کجا بود؟

      برای نیابت ولی فقیه از سوی امام،
      در روایات شرایطی هست که طبق اون شرایط نیابت و ولایت ولی فقیه تحقق شرعی به تایید خدا و قرآن و اهل بیت علیهم السلام پیدا می کنه

      کاملا معلومه که بدون علم و بدون منطق شرعی وبدون ادله قرآنی و مغایر مبانی علم اصول وفقه و صرفا از روی بی اطلاعی نظر می دهید
      اگر مطالعه علمی داشتید، چنین حرفی نمی زدید

      درباره عملکرد ولی فقیه
      به جای نقد ، متاسفانه تخطئه و توهین و افترا انجام می شود
      چون اگر نقد انجام شود و درستی و استواری منطق و عملکرد ولی فقیه روشن بشود ، عده ای اصلاح طلب که منفعتشان در جهل مردم است به خطر می افتند و نمی توانند بادروغ و فریب از مردم سواری بگیرند و بیت المال را ببلعند برای همین جریان تحریف و تخریب که همان اصلاح طلبان هستند سعی می کنند به جای نقد، تحریف و تخریب انجام شود

      وگرنه هر عقل سالمی حکم می کند که عملکرد هرفردی با توجه به اختیارات و محدودیت ها و با توجه به شرح وظایف قانونی مورد محاسبه قرار بگیرد
      و در این حساب و کتاب ، هم دوستان منطق انقلاب اسلامی و هم دشمنان خارجی و بین المللی به استحکام منطق و درستی عملکرد ولی فقیه مقر و معترف اند
      نگاه به نظرات و مطالعه نظرات و نیز مطالعه سیر رهبری و مطالعه مولفه های چندگانه اصولی و علمی سنجش میزان موفقیت و درستی عملکرد رهبری ، کاملا گویای همین مساله است.

      اما درباب چفیه!
      چفیه نماد مقاومت در مقابل زورگویی و تجاوز است
      این که کشور و مملکت امنیت داشته باشد امری عقلانی است
      لذا مخالفت با این منطق، با عقل سلیم سازگار نیست مگر اینکه کسی بخواهد امنیت جان و ناموس و … و آرامش مردم به خطر بیفتد که با چنین افرادی جز مثل میکرب های ضد سلامتی در بدن باید مبارزه کرد

      در ایران عزیز اسلامی کسی که درخشش عملکرد و مدیریتش خار چشم دشمنان خارجی و منافقان داخلی است رهبری و دستگاه های نظامی تحت فرمان رهبری است.

      کسی که هر حرفی خواست زد و هر کاری دلش خواست انجام داد رئیس جمهور بنفش است که هشت سال از عمر هشتاد میلیون نفر در کشور را پای قمار احمقانه و خائنانه برجام حرام کرد و بجای پاسخگویی با وقاحت و بی شرمی بی نظیر فرافکنی می کند و هر کسی و هر چیزی جز خودش و اطرافیانش را مقصر عملکرد خائنانه و منافقانه اش جلوه می دهد
      و در مقابل مجلس و قانون اساسی و قوانین مجلس پاسخگو نیست

      در کل ، به شما هم همه همان پیشنهاداتی که به جزایری کردم رو پیشنهاد می کنم
      بویژه بخش مطالعه رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا