خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نمایندگان نسبت به رفتار خانوادگی خود مراقبت داشته باشند»

نماینده کاشمر در مجلس  شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید نسبت به رفتارهای اجتماعی، خانوادگی و … خود مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خانه ملت، جواد نیک بین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مجلس یازدهم از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب است» اظهار کرد:  تعابیر رهبر انقلاب درباره مجلس بار مسئولیت را از همه شئون برای نمایندگان زیاد خواهد کرد؛ بنابراین نمایندگان باید نسبت به رفتارهای اجتماعی، خانوادگی و … خود مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: نمایندگان باید در نوع برنامه‌ریزی‌ها و عملکرد خود دقت عمل بیشتری داشته باشند تا اینکه انتظارات و منویات رهبر انقلاب به معنای واقعی محقق شود در غیر اینصورت هم از  حضرت آقا و هم نظام هزینه کرده‌ایم.

نماینده مردم کاشمر به فرمایشات رهبر انقلاب درباره اقتصاد و معیشت اشاره و اظهار کرد: ایشان در دو بخش فرمایشاتی را داشتند یکی در بعد فرهنگی  و دیگری بحث اقتصاد بود که در بخش اقتصاد یکسری مسائل را به عنوان مسئله اصلی مطرح کردند و باید مجلس برنامه‌های خود را مطابق با این فرمایشات تدوین کند و به دولت برای اجرایی کردن ارجاع دهد.

نیک‌بین افزود: رهبر انقلاب درباره اهمیت دادن به سبک زندگی، خانواده، تولید نسل و… سخنانی را فرمودند که برای پیشبرد این موضوعات باید همه کمیسیون‌های مجلس پای کار بیایند و با جدیت خاصی اینها را پیگیری کنند تا فرمایشات ایشان به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا