خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اگر شکایتی از نماینده شازند شود رسیدگی می‌کنیم»

حجت‌الاسلام شجاعی علی آبادی، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: اگر شکایتی از احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس به هیات ارائه شود حتما رسیدگی می‌شود. ضمن اینکه ممکن است خود مجلس هم به این اظهارات رسیدگی کند.

«حسن شجاعی علی آبادی» روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا در مورد ادعای «محمود احمدی بیغش» نماینده شازند در مورد سند همکاری ایران و چین مبنی بر اینکه ایران  اختیار تام جزیره کیش را به چین سپرده است، اظهار داشت: ممکن است کسانی نقدی بر اظهار نظر ایشان داشته باشند، اما این مورد نمی‌تواند در صلاحیت ‌هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باشد.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهارداشت: هر کس می تواند از رفتار ایشان شکایت کند و اگر شکایتی در این خصوص به هیات داده شود، به آن رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه این امکان وجود دارد که نهاد مجلس خود به اظهارات بیغش رسیدگی کند، یادآورشد: در مواردی که بیان دیدگاه نماینده ای فضا را ملتهب کند، حتما شکایت از نماینده در دستور کار قرار می‌گیرد.

شجاعی علی آبادی افزود: تضمین سلامت درونی مجلس با تاکیدی که رهبر انقلاب داشتند وظیفه اصلی هیات نظارت است و دغدغه دیگر این است که اقدامات این هیات نباید اختلالی در ایفای وظایف نمایندگی داشته باشد.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: قانون اساسی حقوقی را برای نماینده در نظر گرفته است و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان  باید در نقطه تعادلی، عملکرد خود را به گونه‌ای تنظیم کند که منجر به تضمین سلامت رفتار نمایندگان شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا