خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پرونده کارلوس کی روش با تعامل مختومه شد»

«مهدی محمدنبی»، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با تعامل خوب صورت گرفته میان «کارلوس کی‌روش» و فدراسیون فوتبال بیش از ۵۰ درصد از مبلغ رای صادره کاهش و پرونده نزد فیفا مختومه اعلام شد.

به گزارش ایرنا دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره مختومه اعلام شدن پرونده شکایت کارلوس کی‌روش از سوی فیفا عنوان کرد: واقعیت این است که در ۸ سالی که کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بود، ۲ صعود متوالی به جام جهانی داشتیم که این نتایج در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر پس از جام ملت‌های آسیا  ایمیل‌هایی برای او ارسال شد که بعضا در آن عبارات خوبی به کار گرفته نشده بود که این باعث چالش در تعامل‌های قبلی و رنجش کی‌روش شده بود. در نهایت این فرآیند به رایی که اسفند سال ۹۸ از سوی فیفا صادر شد انجامید که  فدراسیون به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو، به اضافه جرایم دیرکرد، پرداخت هزینه‌های دادرسی و همچنین وکلای پرونده محکوم شده بود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال افزود: با توجه به ماموریتی که هیات رییسه فدراسیون فوتبال در فروردین ماه به دبیر کل داد، پیگیری ویژه موضوع در جهت مذاکره با او در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری،  توانستیم به تفاهم برسیم. در این مدت حدود یک ماه مرتب با ایشان از طریق مذاکرات تصویری و ایمیلی مذاکره داشتیم و با دلجویی لازم از کی‌روش، سوء‌تفاهم برطرف شد.

نبی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ درصد مبلغ رای صادره  فیفا با احتساب کلیه هزینه‌های مرتبط از رای صادره کاهش و در نهایت با تعامل بسیار خوب صورت گرفته پرونده نزد فیفا مختومه اعلام شد. در این جا از طرف فدراسیون فوتبال از کارلوس کی‌روش تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا