خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلوی ادامه تحصیل و کسب دانش معلمان را نگیرید

یک معلم از زنجان در پیامی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

سال ۱۳۹۴ دولت محترم ادامه تحصیل معلمان و اعمال مدرک تحصیلی را فقط به یک بار در طول خدمت محدود کرده و فرهنگیان را از کسب دانش بی انگیزه کرد؛ در حالی که این قشر کارمند محسوب نمی‌شوند و برای تعلیم و تربیت بهتر فرزندان جامعه و تولید علم نیاز به تحصیل و دانش افزایی دارند.

فروردین امسال با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مجلس شورای اسلامی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اعمال مدرک تحصیلی معلمان تخصیص یافت اما با گذشت حدود ۳ ماه هنوز این امر محقق نشده است.

از مسئولان محترم نظام، دولت و مجلس محترم تقاضا داریم در خصوص بحث اعمال مدرک تحصیلی معلمان و ایجاد انگیزه در به روزرسانی دانش این قشر، پیگیری و تسریع نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام اعمال مدرک دوم ادامه تحصیل معلم حق مسلم جامعه فرهنگیان هست به نمایندگی ازجمعی از فرهنگیان شیراز از وزیر محترم ومسئولین وزارت آموزش وپرورش میخواهیم پیگیر باشند ممنون از پیگیری همکار محترم زنجانی

    3
    1
  2. معلمان محترم شما دیگر چیزی نگویید.شما که در دولت تدبیر و امید به آرامش مطلق با زمان کاری ناچیز رسیده اید.اگر کار شما هم روزی ۱۲ ساعت بود.با حقوق ناچیز و استرس بالا.الان به یاد ادامه تحصیل نمی افتادید.همه دیده ایم که ادامه تحصیل معلمان برای منفعت رساندن به دانش آموزان نبوده بلکه جنبه برتری جویی و… دارد.

    3
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا