خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منع تعقیب در پرونده‌ی شکایت دانشگاه آزاد

حسام نواب صفوی، وکیل تعدادی از دانشجویان آسیب دیده در ماجرای اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، در اینستاگرام از منبع تعقیب قطعی خود و مدیران چهار رسانه در دادگاه خبر داد.

او در اینستاگرام نوشت:

هموطنان عزیزم، به اطلاع می‌رساند شکایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از اینجانب و تعدادی از خبرگزاری‌های کشورم [ایلنا، ایرنا، انصاف نیوز، پارسینه] به اتهام افترا، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب در حادثه اتوبوس علوم و تحقیقات که قرار منع تعقیب آن توسط بازپرس محترم شعبه دوازدهم داسرای فرهنگ و رسانه صادر شده بود و با اعتراض دانشگاه آزاد به دادگاه ارجاع گشت و مجدداً توسط شعبه ششم دادگاه کیفری یک، تأیید و بنابراین حکم منع تعقیب قطعی است.

در طی این سالیان، بارها بابت شکایت‌های واهی فراخوانده شدم، توسط آقای بیژن قاسم زاده (بازپرس پیشین که در جریان رسیدگی به پرونده فساد اکبر طبری دستگیر و متهم هستند) تا بازپرس دیگری که می‌گفت زندان اوین برای بازیگران، کم است و باید به زندان رجایی شهر فرستاده شوند. پدر بنده سالها قاضی دادگستری بود و بسیاری از قضات همیشه مرا به یاد پدرم می‌انداختند و اما بعضی دیگر آرایی داده‌اند که اگر آنها را منتشر کنم موجب حیرت همگان خواهد شد.

با خود فکر می‌کردم امروز که آیت الله رئیسی علمدار مبارزه با فساد شده‌اند چرا باید سکوت کنم که عین خیانت به کشور است و در مقابل نیز خود را موظف میدانم از آنان که در مسیر دفاع از خون دانشجویان بیگناه مرا یاری کردند تشکر کنم. بازپرس موسوی نژاد، نماینده محترم دادستان خانم افضلی، قاضی عالیشاه، بازپرس سعادت مهر، قاضی شقاقی، مستشاران رستم پور و حسن زاده که بی شک دعای من و ارواح پاک دانشجویان کشته شده همواره همراهشان خواهد بود، زنده باد فرزندان عدالت….

همچنین اشاره به بیانات حضرت علی (ع) در قرار اصداری توسط جناب آقای بازپرس سعادت مهر، نیز قابل تأمل می‌باشد. امید آنکه افراد بیشتری به مانند ایشان، با حسن خلق و سعه‌ی صدر مثال زدنی، در قوه قضاییه ما و به خصوص در دادسرای فرهنگ و رسانه مشغول قضاوت باشند.

ضمناً از خبرگزاری‌های کشورم و خبرنگاران همراهی که قلمشان در خدمت بیان حق و طلایه داران جبهه آگاهی هستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم

سید حسام نواب صفوی

بیست و هشتم تیر، هزار و سیصد و نود و نه

حکم جالب دادسرای فرهنگ و رسانه برای چند پرونده‌ی رسانه‌ای

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا