خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قطع ناگهانی پخش «عصر جدید»؟!

برنامه‌ی امشب عصر جدید خبرساز شد، از پیش از آغاز برنامه که با خبر توبیخ داوران برنامه توسط مدیر شبکه سه بود تا پایان آن که با «قطع ناگهانی» همراه شد!

به گزارش انصاف نیوز کاربران شبکه‌های اجتماعی با اعتراض نسبت به «قطع ناگهانی» برنامه‌ی امشب «عصر جدید» درباره‌ی علت آن گمانه‌زنی‌های مختلفی داشته‌اند و برخی آن را به تذکر مدیران صداوسیما به داوران این برنامه به دلیل استفاده از هشتگ «اعدام نکنید» در صفحات مجازی خود مربوط دانستند.

اما واقعیت ماجرا چه بود؟

صفحات برنامه‌ی عصر جدید، پیش از آغاز برنامه اعلام کرده بودند که این قسمت از برنامه در دو بخش روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. و همینطور در پایان برنامه‌ی امشب نیز بخشی با عنوان «آنچه خواهید دید» پخش شد که حاکی از ادامه‌دار بودن این قسمت از عصر جدید است.

قطع ناگهانی پخش «عصر جدید»؟!قطع ناگهانی پخش «عصر جدید»؟!قطع ناگهانی پخش «عصر جدید»؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در این کثافت‌خانه، هر که مانند من نیندیشد، محکوم به زوال و نیستی است! یا آنچه من می گویم را باید بگویید، یا محکومید به نبودن!
    آری، بودن یا نبودن؛ مسأله این است!
    جان ها به لب رسید! داریم به بیخ می رسیم!

    10
    9
  2. آقای هار ولدلو نمیدانم کجایی ؟ولی زودتر بیا بیرون ، چون اگر از لب رد بشه به بیخ برسه اذیت میشی،دیدم که میگم، مگر اینکه هارولد نباشی و هالیدی(جودی هالیدی)باشی، در اون صورت شرمندم خوش بگذره عزیز

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا