خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر ورزش: دولت هیچ سهمی از استقلال و پرسپولیس نگه برنمی‌دارد

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: در پرسپولیس و استقلال آینده دولت هیچ سهمی را از دو باشگاه را برای خود نگه نمی دارد و تماما در فرایند واگذاری در اختیار مردم، هواداران و پیشکسوتان قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر اظهار کرد: دولت هیچ سهمی از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای خود نگه نمی دارد.

وی گفت : کار تاریخی و بزرگی بعد از ۴۱ سال برای استقلال و پرسپولیس در حال انجام است و امیدوارم با حمایت همه دوستداران فوتبال و به ویژه پیشکسوتان عزیز در آینده نزدیک شاهد واگذاری استقلال و پرسپولیس باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای خصوصی شدن دو باشگاه زمان زیادی را برای مذاکره و توافق با دولت و نهادهای مختلف اختصاص دادم و خوشبختانه امروز این واگذاری با اجماع و نظر موافق آقای رئیس جمهور، دولت و تمامی نهادهای مرتبط بصورت کاملا تخصصی و با کمترین خطا توسط سازمان های مسئول صورت می گیرد.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: در پرسپولیس و استقلال آینده دولت هیچ سهمی را از دو باشگاه را برای خود نگه نمی دارد و تماما در فرایند واگذاری در اختیار مردم، هواداران و پیشکسوتان قرار می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با متخصصان زیادی در حوزه اقتصاد و بازار بورس صحبت کرده ام و با اطمینان می گویم ورود استقلال و پرسپولیس به بورس، رونق آن را افزایش خواهد داد و کسب و کارهای این بخش به واسطه هواداران میلیونی و تازه وارد رشد زیادی خواهد کرد.

سلطانی فر در پایان افزود: مطمئن هستم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، هم سودآوری آنها افزایش پیدا می کند و هم بسیاری از مشکلات مدیریتی و مسائل سالهای گذشته این دو تیم تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا