خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ جالب رضا کیانیان به کیهان درباره «#اعدام_نکنید»

محمد تاجیک، خبرنگار سینمایی نوشت: امروز که مطلب کیهان را که حمله تندی بود به سینماگران حامی هشتگ اعدام نکنید را برای آقای کیانیان عزیز فرستادم بحث جالبی مطرح شد و آقای کیانیان نظرات جالب و بی نظیری داشت …آقای کیانیان می گفت :این آقایان فراموش کرده‌اند. سینما و تلویزیون با ما مخاطب پیدا کردند. و فراموش کردند ترامپ و تیرانا نشینان و صهیونیست‌ها از خدا می خواهند آن سه جوان اعدام شوند. تا ملات بیشتری برای تبلیغات خودشان داشته باشند. به همین خاطر ظاهرا از ما حمایت می کنند که آتش کیهانیان تند تر شود و اعدام انجام شود. نهایتا این نویسنده کیهان است که در جبهه ترامپ و صهیونیست ها و مجاهدین قرار دارد.

گفتنی است کیهان در مطلبی نوشته است:

پس از ایجاد جریان حمایت از سه سارق مسلح که به اعدام محکوم شده‌اند، باز هم جمعی از به اصطلاح سلبریتی‌ها که اغلبشان در جریان انتخابات سال 96 نیز مردم را فریب داده بودند، به تقویت و ترویج یک دروغ بزرگ دیگر کمک کردند!

مهناز افشار، ترانه علیدوستی، آزاده صمدی، نوید محمدزاده، پوریا پورسرخ، رضا کیانیان، شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، سارا خوئینی‌ها، بهرام افشاری، آنا نعمتی، مهدی ژوله، مجید صالحی، رخشان بنی‌اعتماد، نگار جواهریان، مرجانه گلچین و…

این فهرست، بسیار شبیه و نزدیک به فهرست هنرمندان حامی حسن روحانی در دو انتخابات 92 و 96 است. این سلبریتی‌های کم‌سواد، یک بار دیگر نیز به ابزار انحراف و فریب مردم تبدیل شده‌اند و این بار از سه سارق مسلح که دستانشان به خون مردم آلوده است، حمایت کرده‌اند

این‌ها افرادی هستند که با آنتن صداوسیما اوج گرفته‌اند و با بودجه وزارت ارشاد پیش رفته‌اند! حراست صداوسیما و همچنین حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید این فهرست را مدنظر قرار دهد و افرادی که هم جهت با ضدانقلاب و ترامپ، از قاتل‌ها و جانیان حمایت می‌کنند، بهتر است کمتر از قبل از بیت‌المال و امکانات عمومی کشور مصرف کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا