خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: بایدن از زیرزمین خود بیرون هم نمی‌آید

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز ظرفیت نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات نوامبر 2020 و توانایی او برای انجام “چنین مصاحبه سخت و دشواری” را زیر سوال برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این مصاحبه با “کریس والس” از شبکه فاکس نیوز گفت: اجازه دهید جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2020 در مصاحبه‌ای شبیه همین مصاحبه شرکت کند. احتمالا روی زمین خواهد نشست و گریه‌کنان مادرش را خواهد خواست و می‌گوید “مامان، مامان، لطفا مرا ببر خانه”!

ترامپ که مرتبا دقت ذهنی و هوش بایدن را در طول این مصاحبه زیر سوال برد، نتیجه نظرسنجی‌هایی را که نشان می‌دهند بایدن پیشتاز رقابت‌هاست رد کرده و گفت: مردم این کشور در نهایت نمی‌خواهند رئیس جمهوری داشته باشند که تعطیل است. بایدن از نظر ذهنی تعطیل است!

وی افزود: اجازه دهید بایدن از زیرزمین خود بیرون بیاید و یک دوری بزند. من روزانه چهار یا پنج سخنرانی انجام می‌دهم. من با شما مصاحبه می‌کنم، من با بدترین آدم‌کش‌هایی که از جرات و شجاعت من متنفر هستند، مصاحبه می‌کنم. هیچ چیزی وجود ندارد که آنها بتوانند از من بپرسند و من برای آن پاسخ مناسبی نداشته باشم!

ترامپ بارها در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های از راه دور متعددی که در دوران پاندمی کرونا داشته، از بایدن انتقاد کرده اگرچه در هفته‌های اخیر بایدن تعداد حضورها و سخنرانی‌های عمومی خود را با ظرفیتی محدود و رعایت فاصله اجتماعی افزایش داده است.

ترامپ در پاسخ به اینکه آیا واقعا معتقد است بایدن پیر و سالخورده است یا خیر، گفت: نمی‌خواهم مستقیما این را بگویم. تنها می‌گویم که بایدن برای رئیس جمهور شدن مناسب نیست. برای رئیس جمهور شدن، در کنار خیلی چیزهای دیگر باید محکم، قوی و استوار باشید. بایدن حتی از زیرزمین خود بیرون هم نمی‌آید.

وی افزود: جو حتی نمی‌داند که زنده است!

ترامپ چالش همیشگی خود برای بایدن را بار دیگر مطرح کرد و از وی خواست تا همانند خودش یک تست شناختی بدهد.

والس اشاره کرد کرد که این تست سختی نیست تنها یک تصویر به شما نشان می‌دهند و شما باید حدس بزنید که آن تصویر چیست.

ترامپ مدعی شد: این تست به ویژه پنج سوال آخرش بسیار سخت است. به شما اطمینان می‌دهم که جو بایدن نمی‌تواند این سوال‌ها را پاسخ دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا