خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده پلیس تهران: دوران اضمحلال آمریکا فرا رسیده

سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مشکلات و حوادث مختلفی که آمریکا با آن مواجه شده است، گفت: قرائن و شواهد نشان دهنده این است که دوران افول و اضمحلال آمریکای جهان خوار فرا رسیده است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در گردهمایی گردان اطلاعاتی عملیاتی قدس پلیس امنیت عمومی پایتخت با تاکید بر اینکه کار اطلاعات، کاری حساس، مهم و تعیین کننده است، گفت: اگر مجموعه اطلاعاتی به درستی و با برآورد صحیح اطلاعاتی وظایف خود را انجام دهد، با دقت و سرعت بالاتری می توان به رتق و فتق امور جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه بر آورد دقیق اطلاعاتی می تواند مانع از غافلگیری شود، گفت: بدون شک بر آورد دقیق اطلاعاتی می تواند ما را در انجام هر چه بهتر مسائل پیش روی یاری نماید و مانع از غافلگیری شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان علیه انقلاب و ملت آزاده ایران اسلامی، اظهارکرد: امروز دشمنان ما همه تلاش خود را به‌کار بسته اند تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف سازند و بین مردم و انقلاب فاصله ایجاد کنند و در این راه همه تلاش خود را بکار گرفته‌اند.

رحیمی با تاکید بر اینکه دوره افول آمریکا فرا رسیده است، افزود: قرائن و شواهد نشان دهنده این است که دوران افول و اضمحلال آمریکای جهان خوار فرا رسیده است. بطوریکه با مشکلات و حوادث مختلف مواجه شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره باید در اوج آمادگی باشند، گفت: امروز نیروی انتظامی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد و با اقتدار از امنیت و آرامش مردم محافظت می کند و اجازه نخواهد داد خدشه ای به این مهم وارد شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: نیروی انتظامی یار و یاور مردم و دشمن کسانی است که بخواهد آرامش و امنیت مردم را خدشه دار کنند.

وی با اشاره به اینکه ما میراث دار شهیدان گرانقدرمان هستیم، گفت: راه و هدف شهیدان عزیزمان از جمله سردار سلیمانی ها و همت ها و… را ادامه خواهیم داد.

رحیمی همچنین با تحلیل مسائل روز کشور، گفت: یک عنصر اطلاعاتی می بایست از اندیشه، نگاه و تحلیل نافذی برخوردار باشد و نگاه عمیق به مسائل اجتماعی داشته و همواره آگاه به مسائل و حوادث روز باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا