خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت رسایی درباره‌ی بازداشت طلاب پلاکارد به دست

حمید رسایی در توییتر نوشت:

«‏‎دادگاه ویژه روحانيت قم، امروز صبح پنج طلبه را بخاطر تابلوی ‎استخر فرح در انتظارت احضار کرده که تااین ساعت (۱۸:۴۵) هنوز بازجویی از سه طلبه ادامه دارد!

اما طلبه هتاک همراه ‎مطهری که مسئول ‎ستاد روحانی هم بوده وعلنا منتقد جوان را به ‎گونی کردن تهدید کرده بود، آزادانه میگردد!

‏‎شاکی این پنج طلبه، ‎نهاد ریاست جمهوری و ‎استانداری قم بوده اند! من فقط از ‎دورویی روحانی مانده ام که امروز صبح درجشنواره ش.رجایی، اینطور سخنرانی میکند اما درعمل، ازشعار روی یک تابلو، برای منافع سیاسی ‎پرونده جنایی استخراج میکند! واقعا که ‎استخر فرح در انتظارت»

توییت رسایی درباره‌ی بازداشت طلاب پلاکارد به دست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بعضی وقتا فکر می کنم شاید حق با وبر باشد که علوم انسانی را از دایره علم ( علوم طبیعی ) خارج می داند! برای نمونه همین آقای رسایی با چه متر و معیاری از عدالت سخن می گوید آیا واقعا منظور او از عدالت همان چیزی است که من در سر دارم؟ حالا بماند معنایی رالزی عدالت و … در حقوق ! همین عدالت قضایی مورد نظر آقای رسایی که فرقی بین تهدید رئیس جمهور و تهدید یک ادم عادی نمی بیند ( البته که تهدید ادم عادی در کشور ما امری عادی و معمول بوده است!!) چرا در جاهای دیگر این بی عدالتی را ندیده و نمی بیند و چرا وقتی غیر خودی دچار عارضه بی عدالتی قضایی می شود توئیت نمی کند! اصلا از کجا معلوم او راست نگوید و مفهوم عدالتی که در ذهن من است مفهوم غیرعقلانی باشد؟ خدا لعنت کند هگل را!

    2
    1
  2. به نام خدا
    حوزه های علمیه مکان های پاکی هستند که باید انسان های شریفی در آن پرورش یابند طلابی که باید معلمین اخلاق و دین و عرفان و ادب باشند
    متاسفانه در سال های اخیر و به هر بهانه ای عده ای طلبه نمای منحرف از خود رفتاری را نشان می دهند که نه تنها سنخیتی با روش حوزه نداره بلکه آسیب های جدی ای به کیان دین و اخلاق و باور مردم می زند. طلبه باید تابلو ادب و تربیت را به دست بگیرد نه آن تابلو کذایی ضد اخلاق و انصاف را
    به طور حتم اندک افرادی که این کارها را انجام می دهند طلبه نیستند طلبه نماهای کینه توز و منحرف اند که برای رسیدن به هدف خود هر چیزی را وسیله قرار می دهند. حوزه های علمیه باید به شدت با این طلبه نماهای قلابی که مدعی ولایت مداری و انقلابی گری هستند برخورد کند. و گرنه ادامه این راه نا ثواب موجب انهدام اسلام و اخلاق و اعتقاد می شود.

    1. جناب « طلبه قم »
      درود بر شما ! مسير ناصواب مدعيان دين را درست تشخيص داده ايد ، خدا يارتان . من نمى دانم ادعاى اين آدم درشتخو و عصبى مزاج تا چه حدّ صحيح است ؟! اما فرض كنيم كه او مثل سابق دروغ نمى گويد، در اين صورت بنظر جنابعالى بهتر نبود دادگاه ويژه بجاى برخورد با معلول – طلاب فريب خورده – با منشاء اين گونه انحرافات – گردانندگان محافل زر و زور و تزوير كه پشت پرده نفاق پنهان شده اند برخورد مى كرد ؟!

  3. مسلم است که تهدید و اهانت کنندگان به رئیس جمهور منتخب یک ملت بزرگ، باید دستگیر و مجازات شوند.
    اما بدانیم که فقط زمانی حقیقتاً فساد و تباهی ریشه کن خواهد شد که در وحله اول، حامیان و تشویق کنندگان به جرم و فساد و تباهی به اشد مجازات برسند و بعد خود مجرمان کج فهم زبون.
    زیرا اینها با همراهی و حمایت و دفاع از مجرمان و مفسدان، تلاش می کنند که باز هم زمینه ارتکاب جرم و بزه را باز بماند و ………………………..

  4. يعنى چى هر چرت و پرتى رو منتشر ميكنيد ؟! چرا كامنت كسانى رو كه با ادبيات خودش جواب شو ميدن منتشر نمى كنيد ؟! شرافتاً بگيد از اين بابا بجز هتاكى ، گردن كلفتى و عربده كشى حرف حسابى شنيديد ؟! رسماً داره به شخص دوم مملكت اهانت ميكنه ولى زمان محموت در برابر اونهمه گندكارى و … لالمونى گرفته بود. اينطور افرادى گرفتار نفاق و آلوده لقمه حرامند . خواهشاً منتشر كنيد اگر هم دليلى داره بگيد تا تكليفمون بدونيم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا