خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت به چالش #10منتقد_منصف

نظام برآمده از انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 1357 در طول حیات خویش با فراز و فرودهایی روبه رو بوده است. ضعف ها باعث شد که در کنار دستاوردها و توفیقات، اما کاستی ها و شکستهایی نیز داشته باشد.
آنچه متاسفانه در سالهای اخیر شاهد آن بوده ایم آن است که عده ای در سالهای اخیر هر صدای منتقدی را به سیاه نمایی، ساده لوحی، فریب خوردگی و … خوانده و آن را محکوم می کنند؛ و در عین حال خود نسبت به بسیاری از حوادث و روندهای غیرهمخوان با شعارهای انقلاب سکوت کرده اند.
در آستانه جشن ۳۶ سالگی انقلاب اسلامی، پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز  از همه ی ایرانیان و به ویژه فعالین سیاسی اصولگرا برای شرکت در برنامه ی “چالش ده منتقد منصف” دعوت می کند.
بر اساس این طرح، همه ی افرادی که تمایل به شرکت در این چالش را دارند با نوشتن نام ده منتقدی که از نظر آنان نقد منصفانه ای نسبت به جمهوری اسلامی داشته اند در صفحات خود در شبکه های اجتماعی و با استفاده از هشتک #10منتقد_منصف می توانند به این چالش پیوسته و دوستان خود را به این چالش دعوت کنند.
از چهره های سیاسی و رسانه ای درخواست می شود با دعوت (mention) صفحات انصاف نیوز در شبکه های اجتماعی، امکان بازنشر مطالب خود را تسهیل کنند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا