خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنشی به «استعفای کارمندان برای حضور در بورس»

غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از ممنوع بودن فعالیت بورسی کارمندان دولت در ادارات خبر داد و گفت: تا این لحظه گزارشی از استعفای کارمندان اعلام نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص ممنوعیت فعالیت کارمندان در بورس اظهار کرد: هر سیستم و ارگان دولتی باید وظایف خود را برحسب مأموریت سازمان انجام دهد و هرخطایی که رخ دهد به دایره تخلفات ارجاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: به استناد همین قانون، فعالیت کلیه کارمندان در ساعات اداری در بورس غیرقانونی است و چنانچه مسؤول مربوطه در گزارش این تخلف کوتاهی کند پرونده وی هم نیز به تخلفات اداری ارجاع داده می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در خصوص استعفاء کارمندان به خاطر فعالیت در بورس نیز گفت: تا آنجایی که من می‌دانم تا الان هیچ استعفایی از کارمندان تهرانی بخاطر فعالیت در بورس صورت نگرفته است و کارمندان دودستی به پست خود چسبیده‌اند.

عباسی پاشا در مورد عدم رعایت بخشنامه دورکاری توسط دستگاه‌های دولتی به بهانه تصمیم گیری هیأت امنا نیز ابراز کرد: طبق بخشنامه رئیس سازمان اداری استخدامی کشور و نیز تأکیدات مقام معظم رهبری اگر هر کدام از سازمان‌ها مصوبات را اجرایی نکنند مدیران عالیه آن به تخلفات اداری و دیوان عدالت اداری معرفی خواهند شد لذا از کارمندان می‌خواهیم این موارد را گزارش کنند.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته بعضی از خبرگزاری‌ها از استعفای کارمندان دولت به علت فعالیت در بورس و کسب درآمد بیشتر خبر داده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا