خرید تور تابستان ایران بوم گردی

كمال تبريزى: مارمولک 2 را با پرویز پرستویی می سازم

كمال تبريزى كه اين روزها فيلم امكان مينا را روى پرده سينماها دارد در گفت و گو با تى وى پلاس از ساخت مارمولك٢ خبر داد.

به گزارش گام نو، او در اين باره گفت: فكر مى كنم وقت آن است بعد از مدت ها دوباره كارى با آقاى پرستويى انجام بدهم. الان با يك تهيه كننده خيلى خوب به يك ايده خيلى خوب رسيديم و به اين نتيجه رسيديم شخصيت اول مرد آن را آقاى پرستويى مى تواند خيلى خوب، باورپذير و متفاوت اجرا كند. اين نقش تا به حال در كارنامه كارى ايشان نبوده. ايشان اين روزها سر شان خيلى شلوغ است و مرتبا هم پيشنهاد دارند اميدوارم براى مارمولك٢ دوباره شرايط همكارى با آقاى پرستويى پيش بياد.

اين كارگردان شناخته شده در ادامه درباره روند ساخت فيلم مارمولك٢ به تى وى پلاس گفت: اين روزها داريم روى طرح و ايده كار مى كنيم وقتى به نتيجه مطلوب برسيم اولين كار اين است كه با آقاى محمدى در ميان خواهيم گذاشت و ان شاالله شروع خواهيم كرد.

تبريزى همچنين درباره پروژه طنز ديگرى با موضوع مداحان گفت: آن پروژه ربطى به مارمولك٢ ندارد و پروژه ديگرى است كه دارد در يك كانال و مجراى ديگرى اتفاق مى افتد و اميدوارم اتفاق بيفتد براى اينكه همه تابوها بايد شكسته شود كما اينكه درباره روحانيت در مارمولك تابو سنگين ترى را شكستيم بنابراين الان هم مى تواند براى مداحان عزيز هم اتفاق بى افتد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا