خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مستمری اسفندماه بازنشستگان پرداخت نشد

مستمری بازنشستگان صندوق بازنشستگان کشوری تا ساعت 16 امروز 27 اسفندماه پرداخت نشده است و این درحالی است که امروز آخرین روز کاری سال 1394 محسوب می شده است.  این در حالی است که صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و 260 هزار عضو دارد.

به گزارش خبرنگار کلیدملی، با وجود پیگیری های مکرر بازنشستگان برای دریافت مطالباتشان و وعده های مسئولان مبلغ مستمری اسفندماه امسال بازنشستگان به حساب آنها واریز نشده است.

گفته می شود که خزانه بودجه مربوط به حقوق اسفندماه صندوق بازنشسته کشوری را تامین نکرده است.

بنا بر محاسبات انجام شده مبلغ مورد نیاز برای پرداخت مستمری بازنشستگان یک هزار میلیاردتومان است اما با وجود تلاش های مدیران صندوق بازنشستگی کشور تلاش های انجام شده به نتیجه نرسیده و جواب مشخصی از سوی مسئولان ارائه نشده است.

یکی از بازنشستگان در گفتگو با کلیدملی گفت: بانک ها اعلام آمادگی کرده بودند تا در صورت تامین بودجه فردا جمعه برخلاف تعطیل بودن کار واریز به حساب ها را انجام دهند اما تا کنون بودجه تامین نشده و پیشنهاد همکاری بانک ها بدون پاسخ مانده است.

یکی از مسئولان صندوق بازنشستگی در گفتگو با کلیدملی گفت: طی چند روز گذشته تلاش زیادی برای تامین این بودجه انجام داده و به مراجع مسئول مراجعه کرده ایم اما تا کنون تلاش های ما بی نتیجه مانده و مسئولان نتوانسته اند این مشکل را حل کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا