خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر: حقوق بازنشستگان جمعه قابل برداشت است

ایرنا نوشت: وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی از تامین بودجه جهت پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد وگفت : کلیه بازنشستگان کشوری می توانند ازصبح فردا (جمعه) با مراجعه به بانک ها حقوق اسفندماه خود را برداشت کنند.

«علی ربیعی» شامگاه پنجشنبه افزود: به دستور صریح حسن روحانی رئیس جمهوری در خصوص رفع این مشکل، کمیته ای ویژه با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل و راهکارهای لازم جهت تامین کسری موجود اندیشیده شد و به این ترتیب حقوق اسفند ماه کلیه بازنشستگان کشوری از صبح فردا (جمعه) قابل برداشت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درادامه با تاکید براینکه سال 1394 برای دولت سخت ترین سال اقتصادی بود، اظهارداشت: اما خوشبختانه برغم همه سختی ها، طبق برنامه ریزی دولت و حمایت های شخص رئیس جمهوری عیدی بازنشستگان ویارانه اسفند ماه بدون هیچ مشکلی در موعد مقرر پرداخت شد.

ربیعی درادامه همچنین به افزایش 14 درصدی حداقل دستمزد سال 95 کارگران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ضریب افزایش حداقل دستمزد کارگران برای سال 95 بالاتر از نرخ تورم در نظر گرفته شد بطوریکه برطبق مصوبه اخیر جلسه شورای عالی کار، دریافتی کارگران در سال آینده با احتساب پایه سنوانی، مزایای مسکن، بن اقلام مصرفی وحق اولاد به ازای دو فرزند، تا مبلغ یک میلیون و 134 هزار و 599 تومان افزایش می یابد.

بازنشستگی کشوری: دو سه روز دیگر حقوق اسفند ۹۴ بازنشستگان پرداخت می شود

ابسنا نوشت: محمود اسلامیان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تأمین حقوق بازنشستگان کشوری از محل کسورات شاغلین، سود حاصل از سرمایه گذاری ها و کمک های دولت اظهار داشت: علت تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه، نبود بودجه مورد نیاز از سوی دولت بوده که با دستور رییس جمهور اعتبار بخش دولت تأمین شده است که به زودی به حساب بازنشستگان ارجمند واریز می شود.

اسلامیان اعتبار مورد نیاز حقوق اسفند ماه بازنشستگان را ۱۸۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ۸۲۰ میلیارد تومان آن از سوی صندوق بازنشستگی پیش از این تأمین شده است و با تأمین باقیمانده آن از سوی خزانه دولت که برابر با ۱۰۰۰میلیارد تومان است، اعتبار حقوق اسفند ماه تأمین خواهد شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراز امیدواری کرد هرچه سریع تر مبلغ ۱۰۰۰میلیارد تومانی که دولت وعده داده است از خزانه در اختیار صندوق قرار گیرد.

وی تأکید کرد همه همکاران ستادی واستانی صندوق در آماده باش هستند تا به محض تأمین اعتبار مورد نیاز از سوی دولت مراحل اداری برای واریز حقوق ها با سرعت و سهولت انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا