خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تیم‌های ویژه پلیس در جستجوی «سها رضانژاد»

مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: تیم های ویژه پلیس آگاهی استان به همراه نیروهای پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر ناجا با استفاده از سگ های جسد یاب به صورت شبانه روز در جستجوی کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات «جهان نما» در شهرستان کردکوی هستند.

به گزارش ایسنا مروتی اظهار کرد: به دنبال اعلام مفقودی دختر کوهنورد در ارتفاعات کردکوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و تیم های امدادی قرار گرفت.

وی افزود: از نخستین لحظات، تیم های ویژه پلیس آگاهی استان برای پیگیری موضوع و یافتن این کوهنورد، به منطقه جهان نما اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان با اشاره به اعزام نیروهای کمکی از پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر ناجا، خاطرنشان کرد: جستجوهای تخصصی و میدانی پلیس با استفاده از سگ های جسد یاب برای یافتن دختر کوهنورد همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، مروتی تاکید کرد: پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات خود در این راستا اقدام کرده و به محض روشن شدن ماجرا، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

پنجشنبه ۱۴ تیرماه «سها رضانژاد» به همراه گروهی از طبیعت گردان از تهران به منطقه جهان‌نما در کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر بازنگشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا