خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«باید تا ۱۴ روز دیگر به بحث انتخابات دیوان محاسبات می‌رسیدیم»

نایب رئیس اول مجلس گفت:  هیئت رییسه تغییر دستور دادند که موضوع انتخاب ريیس و دادستان دیوان محاسبات در دستور امروز قرار گرفته است. بر مبنای نوبت و  رویه مجلس باید تا 14 روز دیگر به بحث انتخابات دیوان محاسبات می‌رسیدیم.

به گزارش خانه ملت، کمال علی‌پور خنکداری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، اول مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده (21) گفت: هر چند که شما در چارچوب آیین‌نامه عمل می‌کنید ولی باید بعضی موضوعات اهم و فی‌الاهم باشد و مطرح شود.

نماینده قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: نزدیک به دو ماه از مجلس یازدهم می‌گذرد و موضوع مهم نظارت موثر که شعار این مجلس است بحث تعیین تکلیف دیوان محاسبات مهم است.

وی با اشاره به تعیین تکلیف دیوان محاسبات مطرح کرد: دستور دیوان محاسبات را لطفا در اولویت دستور امروز قرار دهید و به نظرم از انتخابات دیوان محاسبات بسیار مهم است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس در پاسخ به این نماینده گفت: تعیین تکلیف دیوان محاسبات با تغییر دستور انجام شده است، این موضوع باید با نظر هیأت رئیسه انجام شود البته نتیجه انتخابات دیوان محاسبات روز گذشته در کمیسیون به اتمام رسیده و به هیأت رئیسه اعلام شده است؛ همکاران تغییر دستور دادند که این موضوع در تعیین دستور امروز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر مبنای نوبت و  رویه مجلس باید تا 14 روز دیگر به بحث انتخابات دیوان محاسبات می‌رسیدیم.

پایان پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا