خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی بهترین ماشین ظرفشویی های سامسونگ موجود در بازار ایران

رپورتاژ آگهی

 برند سامسونگ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندها بوده که در زمینه تولید لوازم خانگی چون یخچال و فریزرها، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و… فعالیت می‌کند. امروزه به دلیل تنوع بالایی که در مدل‌های مختلف این برند وجود دارد، انتخاب و خرید یک مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ که مناسب نیازهای خانواده باشد، کمی مشکل شده است. چرا که در زمان خرید بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ باید به فضای مورد نیاز و گنجایش دستگاه، امکانات ویژه، برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی سامسونگ، تعداد طبقات دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز توجه داشته باشید.
 در این مطلب قصد داریم که به معرفی بهترین ماشین ظرفشویی های سامسونگ موجود در بازار ایران بپردازیم و نکات لازمه را برای انتخاب بهترین مدل دستگاه ذکر کنیم.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ به دلیل رواج استفاده از آن بسیار رایج و در دسترس است

معرفی بهترین ماشین ظرفشویی های سامسونگ

ماشین ظرفشویی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران است. در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین ماشین لباسشویی های سامسونگ موجود در بازار ایران میپردازیم.

  •  ماشین ظرفشویی سامسونگ D170 

 یکی از بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ، مدل D170 دستگاه می‌باشد. این مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ ۱۴ نفره بوده و مجهز به ۷ برنامه شستشوی مختلف می‌باشد. از جمله برنامه‌های شستشوی بسیار کاربردی این مدل ظرفشویی می‌توان به شستشوی خودکار (Auto Wash)، شستشوی سریع (Quick) ، شستشوی اقتصادی (Eco) ، شستشوی شدید ( تکنولوژی  (Storm، شستشوی ظروف ظریف و حساس (Delicate) ،  شستشوی پرقدرت (Intensive) و پیش شستشوی جهت سبزیجات Prewash اشاره کرد. موتور این مدل دستگاه سامسونگ بدون تسمه بوده که باعث ایجاد صدای بسیار کم ماشین ظرفشویی (میزان صدای ۴۱ دسی بل) در زمان شستشوی ظروف خواهد شد.
 از جمله امکانات دیگر این مدل دستگاه که جزو بهترین ظرفشویی سامسونگ است می‌توان به وجود سنسور نشتی آب، سیستم ضدعفونی دستگاه، مجهز به قفل کودک، شستشوی ظروف تا درجه ۸۰ آب جهت استریل کردن، مجهز به تکنولوژی نیم شور، کنترل هوشمند، طراحی ۳ طبقه در ماشین ظرفشویی و طبقه جداگانه مخصوص قاشق و چنگال‌ها، امکان تنظیم ارتفاع سبدهای دستگاه، قابلیت شستشو ظرف‌های بزرگ و قابلمه، میزان مصرف انرژی پایین و… اشاره کرد.

  •  ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60M9530FS

 ماشین ظرفشویی DW60M9530FS جزو بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ بوده که از طراحی ظاهری بسیار عالی برخوردار است. این مدل ماشین ظرفشویی دارای ۶ برنامه شستشو بوده که می‌توان به شستشوی سریع (Quick) ، شستشوی بسیار قوی با Zone Booster، شستشوی اقتصادی (Eco) ، شستشوی خودکار، شستشوی ظروف ظریف و حساس، شستشوی پرقدرت Intensive Wash اشاره کرد. ظرفیت این مدل ظرفشویی ۱۴ نفره بوده و رده‌بندی مصرف انرژی آن نیز A++ و بسیار کم مصرف می‌باشد.
 امکانات و قابلیت‌های این مدل دستگاه وجود سنسور نشتی آب، مجهز به سیستم ضدعفونی، قابلیت شستشوی نصف ظرفیت در دستگاه، مجهز به برنامه شستشوی Zone Booster، کنترل هوشمند ماشین ظرفشویی، قفل کودک، مجهز به تکنولوژی Water wall، تکنولوژی +PLUS جهت بالا بردن تعداد دفعات آبکشی ظروف و خشک کردن و… بوده که این مدل را جزو بهترین ظرفشویی سامسونگ قرار داده است. تکنولوژی Water Wall در این مدل دستگاه باعث می‌شود که آب به تمام نقاط ظروف در دستگاه پاشیده شده و تمام لکه‌های ظروف خیلی سریع پاک و تمیز شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در بساری از مواقع توسط صاحب دستگاه قابل انجام است
 وجود پنل نمایشگر لمسی دستگاه نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کند که خیلی راحت و سریع با دستگاه کار کرده و تنظیمات آن را به سادگی تغییر و فعال کنید. قفسه‌های ماشین ظرفشویی انعطاف‌پذیر بوده و می‌توانید به تنظیم مجدد قفسه‌ها و تغییر آن‌ها بپردازید. اگر مشکلی در هر یک از قطعات دستگاه رخ دهد که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را ملزم سازد، می‌توانید از طریق نمایندگی سامسونگ و یا نمایندگی تعمیر آنلاین به رفع مشکل دستگاه بپردازید.

  • ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60H6050FM

 یکی دیگر از بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ، مدل پرطرفدار DW60H6050FM می‌باشد که ظرفیت آن ۱۴ نفره است. این مدل دستگاه دارای ۷ برنامه شستشوی کاربرد شامل برنامه شستشوی خودکار، شستشوی ظروف ظریف و حساس، شستشوی اولیه، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، شستشوی نیم بار و Intensive می‌باشد. میزان صدای این مدل ماشین ظرفشویی برابر با ۴۹ دسی بل است که سروصدای بسیار کمی را در زمان شستشوی ظروف خواهد داشت.
 ماشین ظرفشویی سامسونگ 6050 مجهز به ۷ برنامه شستشوی اصلی بوده که شامل شستشوی عادی، برنامه شستشوی ظریف، شستشوی پرقدرت، برنامه پیش شستشو، برنامه نصفه شور، تاخیر در شستشو و برنامه شستشو متمرکز می‌باشد. وجود برنامه شستشوی سریع که قادر به شستن ظروف در مدت ۳۵ دقیقه با دمای ۵۰ درجه آب می‌باشد، این مدل دستگاه را جزو بهترین ظرفشویی سامسونگ قرار داده است.قابلیت شستشوی بهداشتی این مدل ظرفشویی سامسونگ نیز خیال کاربران را بابت شستشوی تمیزتر ظروف و میوه و سبزی راحت‌تر کرده است. همچنین مجهز به سنسور نشت گاز و عیب‌یابی هوشمند بوده که در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه و لزوم تعمیر ظرفشویی سامسونگ، می‌توانید خیلی راحت و سریع به رفع آن بپردازید.

  •  ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60M5050

 به عنوان یکی دیگر از بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ باید به مدل DW60M5050 اشاره کنیم. این مدل ظرفشویی دارای ۵ نوع برنامه اصلی شستشو و ۵ برنامه تابع بوده که تمام برنامه‌های آن به صورت خودکار قابل اجرا می‌باشد. از جمله برنامه‌های شستشوی این مدل دستگاه که جزو بهترین ظرفشویی سامسونگ بوده می‌توان به برنامه شستشوی Intensive جهت شستشوی ظروف بسیار کثیف و روغنی، برنامه شستشوی اقتصادی Eco wash جهت حداقل مصرف انرژی و آب، برنامه شستشوی نرمال برای شستشوی روزانه و نرمال ظروف، برنامه شستشوی Delicate جهت شستشوی ظروف شیشه‌ای و حساس، برنامه Express Wash 60 جهت شستشوی، آبکشی و خشک کردن ظروف در مدت ۶۰ اشاره کرد.

با خرید این دستگاه تا مدتها از خدمات تعمیرات ظرفشویی سامسونگ بی نیاز هستید.

همچنین برنامه‌های شستشوی تابع این مدل دستگاه نیز شامل قابلیت شستشوی Sanitize جهت شستشوی بهداشتی به همراه قابلیت ضدعفونی کننده ظروف، تکنولوژی Delay Start جهت شروع شستشو با تأخیر، قابلیت Multi-in 1 جهت استفاده از قرص شوینده چندکاره برای دستگاه، قابلیت Half load  جهت استفاده از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی و قابلیت Child Lock جهت استفاده از قفل کودک در زمان شستشوی دستگاه می‌باشد. 

کلام آخر 
با توجه به اطلاعات ذکر شده، می‌توانید به انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ با توجه به امکانات و قابلیت‌های بیان شده بپردازید. ماشین ظرفشویی سامسونگ یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است شما با خرید این محصول علاوه بر استفاده از امکانات و کیفیت بالای این دستگاه تا مدت ها نیازی به استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ نخواهید داشت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا