خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نزدیک‌ترین روحانی به احمدی نژاد: ضرب‌الاجل بلوف است!

یکی از نزدیک‌ترین روحانیون به «محمود احمدی نژاد» در دولتش، که از شهریور پارسال مواضع انتقادی نسبت به او گرفته است، درباره‌ی روزشمار و ضرب‌الاجل 48 ساعته به قوه‌قضاییه، گفت: من ارتباطی با احمدی‌نژاد ندارم و نمی‌دانم که راجع به چه چیزی می‌خواهند افشاگری کنند، ولی فکر می‌کنم که این‌ها همه‌اش فرافکنی و بلوف است.

«عباس امیری‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، گفت: من ارتباطی با احمدی‌نژاد ندارم و نمی‌دانم که راجع به چه چیزی می‌خواهند افشاگری کنند، ولی فکر می‌کنم که این‌ها همه‌اش فرافکنی است؛ این‌ها تضعیف قوه‌قضاییه است و فقط هم به‌خاطر چند نفر اطراف خودش است. یعنی اگر پرونده‌ی اطرافیانش را بر خلاف قانون ماست‌مالی کنند، احمدی نژاد هم تمام این حرف‌ها را کنار خواهد گذاشت.تمام این حرکات تنها به‌خاطر اطرافیان خودش است.

وی درباره‌ی نحوه‌ی برخورد و پاسخگویی قوه‌قضاییه به این مساله، گفت:به نظر من باید پاسخ عملی دهند. یعنی باید با این بی‌قانونی‌ها، فرافکنی‌ها و جوسازی‌ها باید برخورد شود. بهترین پاسخ به این‌ها برخورد قاطع است. یعنی بدون تبعیض با کسانی که نشر اکاذیب و فرافکنی می‌کنند باید برخورد جدی شود.

امیری‌فر در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه هنوز احمدی‌نژاد سخنی نگفته است که بتوان فهمید که نشر اکاذیب هست یا خیر، گفت: اخبار گذشته منظورم است. تمام آن کارهایی که قبلا انجام داده‌اند و در راستای تضعیف نظام و رهبری و ولایت و تضعیف مراکز قانونی نظام بوده است.

او در ادامه افزود: مملکت قانون دارد، قوه‌قضاییه، اگر اشکال و نقدی هم به آن هست، خیلی محترمانه می‌شود انجام داد. شما اگر مطلبی دارید می‌توانید به حضرت آقا بنویسید، تکلیف برداشته می‌‌شود. اگر مطلبی را واقعا برای رضای خدا مطرح می‌کنید. برای مقام معظم رهبری بنویسید، محرمانه؛ و بعد هم این کارهای بچه‌گانه که آن‌جا بست بنشینند و این‌طرف بروند و آن‌طرف بروند که نتیجه‌ای به‌دست نمی‌آورند. چه کسی تا به‌حال توانسته است با این جوسازی‌ها نتیجه‌ای به‌دست آورد.

امیری‌فر در آخر گفت: فلذا به‌نظر من قوه‌قضاییه هم نباید اصلا پاسخشان را به این شکل دهد و باید پاسخ عملی دهد. یعنی با کسانی که خلاف قانون عملی را انجام می‌دهند، در هر رده و جناح و حزبی که باشند، باید با آنها برخورد عملی شود. مملکت قانون دارد و با برخوردهای قانونی مشکل حل خواهد شد.

احمدی نژاد به جای پاسخ ضرب الاجل داد!

پنج سال پیش، از ارتباط بابک زنجانی با مسوولین گفته بودیم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا