خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اوباما بالاترین میزان محبوبیتش را تجربه کرد

یک نظرسنجی نشان داد باراک اوباما در حالی به ترک ریاست جمهوری نزدیک می‌شود که بالاترین سطح محبوبیت را از سال ۲۰۰۹ یعنی زمان آغاز ریاست جمهوری‌اش تاکنون با میزان ۶۰ درصد تجربه می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه سی‌ان‌ان یک نظرسنجی انجام شده از سوی سی‌ان‌ان / او آر سی نشان می‌دهد که میزان محبوبیت باراک اوباما در آستانه ترک ریاست جمهوری معادل ۶۰ درصد است که بهترین عملکرد او از زمان نخستین سال ریاست جمهوری‌اش تاکنون است.

او در مقایسه با روسای جمهور قبل از خود در رده‌های اول محبوبیت در زمان کناره گیری از ریاست جمهوری قرار می‌گیرد اما بیل کلینتون با تجربه محبوبیت ۶۶ درصدی در ژانویه ۲۰۰۱ و رونالد ریگان با محبوبیت ۶۴ درصدی در ژانویه ۱۹۸۹ بالاتر از او قرار دارند.

حدود دو سوم آمریکایی‌ها معادل ۶۵ درصد می‌گویند ریاست جمهوری اوباما “موفقیت آمیز” بوده و از میان آنها تقریبا نصف شرکت کنندگان یعنی معادل ۴۹ درصد می‌گویند این به دلیل “نقاط قوت شخصی” او بوده تا شرایط خارج از کنترلش.

در عین حال ۵۴ درصد از دموکرات‌ها او را یکی از” بزرگترین روسای جمهوری” در نظر گرفته‌اند اما ۵۴ درصد از جمهوری‌خواهان اوباما را یک رئیس‌جمهور “ضعیف” خوانده‌اند.

اگرچه میزان محبوبیت اوباما در میان دموکرات‌ها ۹۵ درصد بوده اما تنها ۱۸ درصد از جمهوری‌خواهان عملکرد وی را تایید کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا