خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار: سفر به مازندران به صلاح نیست

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونا در استان تاکید کرد: سفر به مازندران به صلاح مسافران و گردشگران نیست و ممکن است سلامت آنان را تهدید کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان با بیان اینکه ممنوعیتی برای سفر به مازندران وجود ندارد افزود: اما این استان در وضعیت قرمز کرونایی بوده و توصیه ما این است که مردم ترجیحا بجز سفرهای ضروری به استان سفر نکنند.

وی با بیان اینکه مازندران در حال حاضر جز مناطق قرمز و آلوده به ویروس کرونا است افزود: سفر به این استان سبب می شود که  تراکم جمعیت با حضور هموطنان و گردشگران بالا رفته و زمینه شیوع بیشتر ویروس کرونا را تقویت کند.

او با بیان اینکه در حال حاضر سواحل، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به دلیل وضعیت قرمز کرونا در مازندران تعطیل هستند تاکید کرد: خدماتی به مسافران در این مکان ها ارائه نخواهد شد.

استاندار مازندران افزود: افزایش جمعیت و ورود مسافران خطر را در این استان بیشتر می‌کند و از مسافران می‌خواهیم تا خارج شدن از وضعیت قرمز سفرهای غیر ضروری را لغو کنند.

حسین‌زادگان گفت: بیش از ۱۳ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند و توصیه می‌کنیم مردم دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و بهداشت فردی را رعایت کنند و تغییر در رفتار را جدی بگیرند.

او با بیان اینکه مازندران از جمله ۱۰ استانی است که اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد،افزود: این ویروس به راحتی از استان و کشور خارج نمی‌شود و تغییر رفتار و استفاده از ماسک باید جدی گرفته شود.

استاندار مازندران از مسافران خواست: در این شرایط کرونایی به مازندران سفر نکنند و در صورت ضرورت به سفر، توصیه‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

ویروس کرونا سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار در بابل در مازندران شیوع یافت و در پیک دوم این بیماری که از نیمه دوم تیرماه در استان بار دیگر  روند صعودی به خود گرفت به طوری که هم اکنون  بیش از یکهزار و ۸۰۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا